Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Har nogen af jer erfaring med smageriet.dk?
Gode som dårlige???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har dårlige erfaringer med det... kartoflerne havde ikk fået nok. Jomfruerne var så små, at der intet kød var på. Så vi var ikk tilfredse... desværre...
Blaabjerg skriver: Hej tøser Har nogen af jer erfaring med smageriet.dk? Gode som dårlige???
Baby-støv skriver: vi har dårlige erfaringer med det... kartoflerne havde ikk fået nok. Jomfruerne var så små, at der intet kød var på. Så vi var ikk tilfredse... desværre...
Ej, det var sgu da træls især når man betaler SÅ rigeligt for det
CamillaValby skriver: Min mand kom hjem med nogle sandwich (staves) for nogle dage siden, de var hammer lækre. Men jeg har aldrig prøvet deres mad
Min mand kom hjem med nogle sandwich (staves) for nogle dage siden, de var hammer lækre. Men jeg har aldrig prøvet deres mad
Tak for svar
Ved ikke om jeg tør tage chancen
Blaabjerg skriver: Ej, det var sgu da træls især når man betaler SÅ rigeligt for det
Jaah det var rigtig ærgerligt, især da det var nytårsaften med gæster og det hele.... Jeg ville ikke anbefale det.
Blaabjerg skriver: Tak for svar Ved ikke om jeg tør tage chancen
Har ingen erfaring - vi kiggede også på dem til vores bryllup/barnedåb, men det kostede for meget.. Da vi havde valgt menu, var vi kommet op på lige knap 10.000 - et andet sted fik vi næsten det samme mad for lige knap 6.000.-
Baby-støv skriver: Jaah det var rigtig ærgerligt, især da det var nytårsaften med gæster og det hele.... Jeg ville ikke anbefale det.
var der intet af det der kunne spises?
og hvad gjorde i så, fandt i på noget andet sådan i en satans fart?
Nadia&Daniel skriver: Har ingen erfaring - vi kiggede også på dem til vores bryllup/barnedåb, men det kostede for meget.. Da vi havde valgt menu, var vi kommet op på lige knap 10.000 - et andet sted fik vi næsten det samme mad for lige knap 6.000.-
hvor endte i med at bestille fra?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128