Kan man undvære barnevogn nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Maise86

Sidder og overvejer at sælge vores barnevogn da vi ikke har den store plads til alle vores "børne-kørertøjer" indenfor.

Vi har barnevognen og så har vi en Emmaljunga Cerox klapvogn og jeg overvejer om den er god nok til ham nu? Altså til at sove i? Det er jo ikke koldt udenfor mere, så mon ikke den er varm nok? Men ligger man godt nok i den? Den kan ligges helt ned i ryggen... Åh er i syv sind

Vil selvfølgelig ikke sælge barnevognen hvis vi har brug for den - men vognene fylder bare så meget når jeg ikke vil have dem til at stå ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

nvm

Maise86 skriver:

Sidder og overvejer at sælge vores barnevogn da vi ikke har den store plads til alle vores "børne-kørertøjer" indenfor.

Vi har barnevognen og så har vi en Emmaljunga Cerox klapvogn og jeg overvejer om den er god nok til ham nu? Altså til at sove i? Det er jo ikke koldt udenfor mere, så mon ikke den er varm nok? Men ligger man godt nok i den? Den kan ligges helt ned i ryggen... Åh er i syv sind

Vil selvfølgelig ikke sælge barnevognen hvis vi har brug for den - men vognene fylder bare så meget når jeg ikke vil have dem til at stå ude

uha jeg ville bestemt ikke ku undvære min barnevogn(min datter er knap 6 mdr)

kan godt følge dig i det fylder af H til.... men jeg synes nu en barnevogn er langt bedre end en klapvogn til den lille alder der. godt nok er det en rigtig god klapvogn du har dig men alligevel, det jo en bette baby du har endnu, og det blir jo vinter igen..

Anmeld

27. april 2011

afrobabies

Maise86 skriver:

Jeg kan se udfra din profil at han snart er 6 måneder. Det synes jeg er tidligt at skulle undvære barnevognen. Hvad så når han bliver 1 år, skal han så ikke sove ude mere?

Anmeld

27. april 2011

Maise86

nvm skriver:

uha jeg ville bestemt ikke ku undvære min barnevogn(min datter er knap 6 mdr)

kan godt følge dig i det fylder af H til.... men jeg synes nu en barnevogn er langt bedre end en klapvogn til den lille alder der. godt nok er det en rigtig god klapvogn du har dig men alligevel, det jo en bette baby du har endnu, og det blir jo vinter igen..

Ja du har ret Men tænker at til vinter går han jo i vuggestue og skal sove deroppe... Og i weekenden kan jo måske sove inde.. Men.. Åhh.. det er svært...

Anmeld

27. april 2011

Maise86

victoria2008 skriver:

Jeg kan se udfra din profil at han snart er 6 måneder. Det synes jeg er tidligt at skulle undvære barnevognen. Hvad så når han bliver 1 år, skal han så ikke sove ude mere?

Jo men der skal han i vuggestue og der sover han ude.. Men ja kan godt se det... han har jo også godt af at sove ude i weekenden...

Anmeld

27. april 2011

nvm

Maise86 skriver:

Ja du har ret Men tænker at til vinter går han jo i vuggestue og skal sove deroppe... Og i weekenden kan jo måske sove inde.. Men.. Åhh.. det er svært...

kan heller ikke give dig et svar på hvad du skal.

ved bare jeg ikke selv ville gøre det, men jeg ved også jeg skal ha flere børn og vil genbruge min barnevogn

men jeg har erfaring med min 1 datter sov bedre i barnevogn end i klapvogn, der ligesom mere plads og bløder

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Jeg havde ikke gjort det. Men vi brugte også barnevognen til hun var langt over 2 år. jeg synes det var dejligt at kunne tage med hvis vi skulle på besøg hos nogle mens hun skulle have middagslur. Eller til at gå tur med kæresten og så sætte sig i en park eller på en cafe mens hun fik en lur. vi fik hende aldrig rigtig til at sove indendørs så for os var en barnevogn nødvendig.

Anmeld

27. april 2011

Maise86

tinasmor skriver:

Jeg havde ikke gjort det. Men vi brugte også barnevognen til hun var langt over 2 år. jeg synes det var dejligt at kunne tage med hvis vi skulle på besøg hos nogle mens hun skulle have middagslur. Eller til at gå tur med kæresten og så sætte sig i en park eller på en cafe mens hun fik en lur. vi fik hende aldrig rigtig til at sove indendørs så for os var en barnevogn nødvendig.

Men alle de ting du skriver kan man jo også med en klapvogn tænker jeg? Men mon ikke det er mere komfortabelt med en barnevogn..

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Maise86 skriver:

Men alle de ting du skriver kan man jo også med en klapvogn tænker jeg? Men mon ikke det er mere komfortabelt med en barnevogn..

Jeg vil sige, det er klart bedre for barnet at sove beskyttet i en barnevogn hvor barnet har massere af bevægelsesplads, ligger HELT vandret (ved godt mange klapvonge kan ligges ned) tænker også at de ligger mere beskyttet (om sommeren for solen og om vinteren for kulde og sne/regn). Men der var en lign tråd noget tid tilbage og der var der godt nok mange der bare brugte deres klapvogn, så det er nok bare en smagssag.

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

hvorfor vil du ikke have din barnevogn står udenfor.. hvordan bor i.. er der ikke et sted med halvtag.. er det af frygt for at den bliver stjålet eller hvad er problemet..?? 

er bare nysgerrig.. jeg syntes personligt at 6 mdr er for tidligt at putte i en klapvogn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.