Suttesnor af silkebånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Maja_4000

..  Nogle som har prøvet det ? :b

Vil gerne lave en suttesnor ud af det bånd der skal på Carolines dåbskjole , så det matcher 

Men hvordan er sådan noget at sy i ? Og kan man mon sætte tryklås i ? Det plejer jeg på suttesnore , så man nemt kan få sutten af .. Har kun et lille stykke tilbage , så har ikke "råd" til at prøve mig frem :b

- Nogle gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Maja_4000

27. april 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Vil gerne lave en suttesnor ud af det bånd der skal på Carolines dåbskjole , så det matcher 

Men hvordan er sådan noget at sy i ? Og kan man mon sætte tryklås i ? Det plejer jeg på suttesnore , så man nemt kan få sutten af .. Har kun et lille stykke tilbage , så har ikke "råd" til at prøve mig frem :b

- Nogle gode råd ? 

Jeg tænker om et lille stykke velcro til at åbne og lukke med er bedre, da jeg ikke ved om stoffet vil gå op når du hiver i det for at åbne et tryklås.

Men du burde sagtens kunne sy i det, det er nok bare lidt nemt til at smutte fra en, men hvis du er forsigtig burde det kunne lade sig gøre.

Anmeld

27. april 2011

Isabeau

Maja_4000 skriver:

- Nogle gode råd ? 

Jeg har lavet et par stykker, hvor jeg bare satte en sele-clips på i den ene ende, den som skal sidde på tøjet. Og velcro i den anden ende, hvor sutten skulle sidde.

Anmeld

27. april 2011

sarahb

vi har en og der er tryk knap i. Det fungerer fint

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

sarahb skriver:

vi har en og der er tryk knap i. Det fungerer fint

Er det sådan noget helt almindeligt silkebånd som man køber i stofbutikker så ? 

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Jeg tænker om et lille stykke velcro til at åbne og lukke med er bedre, da jeg ikke ved om stoffet vil gå op når du hiver i det for at åbne et tryklås.

Men du burde sagtens kunne sy i det, det er nok bare lidt nemt til at smutte fra en, men hvis du er forsigtig burde det kunne lade sig gøre.

Det har jeg godt tænkt på .. Men det var for at undgå alle de syninger :b

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Isabeau skriver:

Jeg har lavet et par stykker, hvor jeg bare satte en sele-clips på i den ene ende, den som skal sidde på tøjet. Og velcro i den anden ende, hvor sutten skulle sidde.

Anmeld

27. april 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Men hvis du kan skal bruge den til dåben, så mon ikke den holder den ene dag.. Jeg tænker stoffet måske bare begynder at give sig med tiden.

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Men hvis du kan skal bruge den til dåben, så mon ikke den holder den ene dag.. Jeg tænker stoffet måske bare begynder at give sig med tiden.

Jah .. Det har du nok ret i :b Må prøve .. Ellers må vi jo bruge en som bare er hvid i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.