Jeg er mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2011

Anonym trådstarter

går 3 dage før min dejlige lille pige bliver 9 mdr. er det gået op for mig, at jeg er mor

Jeg ved jo godt det skete fot 9 måneder siden, men i går, da jeg sad og kiggede på min lille prinsesse og sagde, kom til mor, var det som om det ramte mig !

MOR, kom til MOR.

Kan man være mere lykkelig. Jeg trost det rammer mig nu, fordi alting er gået så hurtig med hende, hun kunne selv sidde da hun var 5 måneder, kravlede da hun var 6 måneder, har 7 tænder pt.

Altså, har hun bare været vildt hurtigt i sin udvikling. Så jeg tror det er derfor jeg førsig har haft tid til at tænke på at det er altså rigtig, det er mig der er hendes mor.

Jeg er den eneste person som hun aller helst vil have hele tiden og kommer til når hun bliver ked af det

JEg glæder mig over at være mor og blive det igen

Kender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

roenlund

27. april 2011

misspippi

Ja det kender jeg da.

Det er sjovt at det lige pludselig går op for en og det kan være i alle mulige situationer.

Den skønneste følelse ever

Anmeld

27. april 2011

betski

Sådan kan jeg stadig få det. Hvor jeg bliver blusset op af kærlighed ved at se på min datter og tænke: Hende er jeg MOR til  Og min datter er så 7 år Det er D E J L I G T  at være mor

Anmeld

27. april 2011

twinboys

hele livet vil du have det sådan tror jeg...

moar.... moar ... moar... jeg er moar til store drenge på 8år og jeg nyder at kigge på dem når de leger og tænker... dem er jeg moar til...

Endnu mere stolt er jeg at jeg har to af slagsen dobbelt så meget at holde af og om og give kærlighed...

Elsker mine drenge Oliver & Alexander

Majbritt

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Årh det er bar een skøn varm følelse

Glæder mig så meget over min lille pige

Håber også jeg får dobbel kærlighed at give næste gang

Anmeld

27. april 2011

Annette A

Ja det er bare helt fantastisk. Det er der ikke noget der kan måle sig med. Det er en kæmpe gave at få i livet.. 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

cortsen skriver:

Ja det er bare helt fantastisk. Det er der ikke noget der kan måle sig med. Det er en kæmpe gave at få i livet.. 

og det er en følelse som ikke kan beskrives før man har prøvet det  selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.