Skal vi bytte mønster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Hej piger! Jeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor man kunne bytte mønster med hinanden!? Jeg har selv lidt forskellige mønstre, mest til børn, bla. posebukser, buksedragt, joggin sæt, kjole mv. Nogle der kunne bruge noget af det, i bytte for nogle andre mønstre!? Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Tilmeldt skriver:

Hej piger! Jeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor man kunne bytte mønster med hinanden!? Jeg har selv lidt forskellige mønstre, mest til børn, bla. posebukser, buksedragt, joggin sæt, kjole mv. Nogle der kunne bruge noget af det, i bytte for nogle andre mønstre!? Stine og Lisa.

Hvilke mønster søger du??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tilmeldt skriver:

God ide, den er jeg med på   Evt. også opskrifter på strik? 

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

God ide, den er jeg med på   Evt. også opskrifter på strik? 

Ja, god idé! Jeg har faktisk også lidt forskelligt til børn i strik!Stine og Lisa.

Anmeld

27. april 2011

numsefisk skriver:

Hvilke mønster søger du??

Et til en rigtig sød pigekjole i str. 68/74. Fx. Og så er jeg også vild med den model du har lavet i orange! Den der er så'n lidt 60'er agtige. Stine og Lisa.

Anmeld

27. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Tilmeldt skriver:

Et til en rigtig sød pigekjole i str. 68/74. Fx. Og så er jeg også vild med den model du har lavet i orange! Den der er så'n lidt 60'er agtige. Stine og Lisa.

Den orange har jeg faktisk selv lavede

Jeg kigger lige senere, hvad jeg har jeg kan dele af

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

27. april 2011

numsefisk skriver:

Den orange har jeg faktisk selv lavede

Jeg kigger lige senere, hvad jeg har jeg kan dele af

Kæft, du er sej!!!'

Ja tak !!Det ville da være lækkert!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. april 2011

Tanja84

Jeg har desværre ikke selv nogen mønstre at dele ud af, da jeg hverken kan strikke eller sy.

Men min svigermor ELSKER at strikke og sy, og jeg ville helt vildt gerne have hende til at sy lidt til mig (har efterhånden så meget strik), og det kribler helt i hende, efter at komme i gang

Så hvis i skulle ligge inde med nogen gode opskrifter, tager jeg gerne imod med kyshånd

Skulle det have interesse, kan jeg sikkert få nogen god strikkeopskrifter fra min svigermor

Anmeld

28. april 2011

Tanja84 skriver:

Jeg har desværre ikke selv nogen mønstre at dele ud af, da jeg hverken kan strikke eller sy.

Men min svigermor ELSKER at strikke og sy, og jeg ville helt vildt gerne have hende til at sy lidt til mig (har efterhånden så meget strik), og det kribler helt i hende, efter at komme i gang

Så hvis i skulle ligge inde med nogen gode opskrifter, tager jeg gerne imod med kyshånd

Skulle det have interesse, kan jeg sikkert få nogen god strikkeopskrifter fra min svigermor

Har hun ik nogle symønstre, din svigermutti?

Stine og Lisa.

Anmeld

28. april 2011

Tanja84

Hun har desværre kun strikkeopskrifter.

Hun har aldrig rigtig syet børnetøj, men vil meget gerne sy noget, både til Emma og hendes andet nye barnebarn.

Hun har før syet festkjole til sin datter, gardiner, puder mm. Men hun har vist altid mere været, en strikkedame end en sydame.

Men nu hvor min svigerinde og jeg har talt om at vi har set så mange hjemmesyede bukser mm. så er hun blevet helt vild.  Hun har allerede handlet en masse forskellige stof ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.