Ønsker til dåb <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Blaabjerg

Maja_4000 skriver:

Hvad med stoleforhøjer , autostol (eller penge til den) , wheely bug , gåvogn , cykelstol , weekendseng , H.C. Andersens samlede eventyr og Brødrende Grimms samlede eventyr 

Tusind tak, rigtig gode ønsker, de bliver også skrevet på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Blaabjerg

Michelle&Michael skriver:

Trip trap stol (el viking el nu den stol du kan lide) de er jo temmelig dyre.

penge til opsparing, (som du selv skriver)

H.C.Andersen og Grimms eventyr

Smykkeskrin til (tænder, smykker m.m)

rigtig gode ønsker , tak 

Anmeld

27. april 2011

hekran

Jeg kan se på jeres ønskeliste, at der kun er ting, som vil blive brugt de første par år af hendes liv. Overvej, om ikke der er noget I kan skrive på, som hun kan have glæde af i længere tid og måske noget, der ikke er rent praktisk (såsom dyne og sele).

Jeg er ikke så meget til sølv dimser og nips der skal stå fremme, men jeg blev helt vildt glad for dåbsrør til vores drenge. Vi har selv et rør til vores vielsesattest, så de står så fine på række i stuen. 

Bøger er også et godt alternativ! Vi fik for eksempel H.C. Andersens samlede eventyr. Fantastisk gave! Der er også Åh Abe bog - CD, som hun kan have det sjovt med og en masse andre sang og rim bøger til børn, som de har en masse glæde af (Dig og mig og vi to f.eks).

Har også set mange, der får de små flagstænger (er det mon Piet Hein?), som kommer frem til alle festligheder. De kan muligvis graveres med dåbsdato i bunden.

Bare nogle små forslag herfra. Håber I får en rigtig god dag 

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

Udviklingslegetøj.. puttekasse, dims til at sætte ringe på..? ved ik hvad de hedder.. ting man kan putte ind i og skille ad og sådan noget, så ens barn får styr på finmotorikken.

gyngehest. pynteting til værelset, (evt sådan en gipsplade i ramme med hendes hånd og fødaftryk som hun selv kan have og gemme resten af livet) hvis der er nogle figurer hun samler på. det kan være, barbapapa, prinsesse lillife. eller fifi vandkandedukke (eller hvad den hedder) smølferne, osv.. ting med dem. bamser dukker, man kan jo få ALT MULIGT med barbapapa (undtagen dvd'erne. de er kun på norsk.!! det fatter jeg så ikke... ) 

ja dvd film.. med div tegnefilm. evt begynde at starte DISNEY samlingen.. det er jo meget sjovt at have.. (jeg gad godt jeg havde dem alle) 

nogle personlige ting, tæpper med fødselsdato og tid., vægt, mål, eller puder eller bamser... eller få forsølvet hendes første par sko.. eller en sut, eller noget andet.. 

wallstickers til hendes værelse. 

sjove magneter til køleskabet som hun kan lege med, når mor laver mad.. (som hun ikke kan blive kvalt i)

osv osv.. 

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

Marita skriver:

Jeg kan se på jeres ønskeliste, at der kun er ting, som vil blive brugt de første par år af hendes liv. Overvej, om ikke der er noget I kan skrive på, som hun kan have glæde af i længere tid og måske noget, der ikke er rent praktisk (såsom dyne og sele).

Jeg er ikke så meget til sølv dimser og nips der skal stå fremme, men jeg blev helt vildt glad for dåbsrør til vores drenge. Vi har selv et rør til vores vielsesattest, så de står så fine på række i stuen. 

Bøger er også et godt alternativ! Vi fik for eksempel H.C. Andersens samlede eventyr. Fantastisk gave! Der er også Åh Abe bog - CD, som hun kan have det sjovt med og en masse andre sang og rim bøger til børn, som de har en masse glæde af (Dig og mig og vi to f.eks).

Har også set mange, der får de små flagstænger (er det mon Piet Hein?), som kommer frem til alle festligheder. De kan muligvis graveres med dåbsdato i bunden.

Bare nogle små forslag herfra. Håber I får en rigtig god dag 

Du har helt ret, lige nu har vi faktisk kun fået skrevet praktiske ting på listen. Tak for alle de gode idéer, der er en hel del som vi vil ønske os til hende-

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

isabellamor skriver:

Udviklingslegetøj.. puttekasse, dims til at sætte ringe på..? ved ik hvad de hedder.. ting man kan putte ind i og skille ad og sådan noget, så ens barn får styr på finmotorikken.

gyngehest. pynteting til værelset, (evt sådan en gipsplade i ramme med hendes hånd og fødaftryk som hun selv kan have og gemme resten af livet) hvis der er nogle figurer hun samler på. det kan være, barbapapa, prinsesse lillife. eller fifi vandkandedukke (eller hvad den hedder) smølferne, osv.. ting med dem. bamser dukker, man kan jo få ALT MULIGT med barbapapa (undtagen dvd'erne. de er kun på norsk.!! det fatter jeg så ikke... ) 

ja dvd film.. med div tegnefilm. evt begynde at starte DISNEY samlingen.. det er jo meget sjovt at have.. (jeg gad godt jeg havde dem alle) 

nogle personlige ting, tæpper med fødselsdato og tid., vægt, mål, eller puder eller bamser... eller få forsølvet hendes første par sko.. eller en sut, eller noget andet.. 

wallstickers til hendes værelse. 

sjove magneter til køleskabet som hun kan lege med, når mor laver mad.. (som hun ikke kan blive kvalt i)

osv osv.. 

Eeej det var mange gode forslag. Især den med tæppe etc med hendes fødselsdag osv 

Mange tak 

Anmeld

27. april 2011

Malthesmoar

Blaabjerg skriver:

Om ikke så længe skal vores pige døbes, og vi er i gang med at hvad der skal ordnes, også ØNSKER  Har nogle få ting skrevet ned, men ellers er jeg på bar bund, så please kom gerne med nogle gode gaveønsker 

Her er hvad jeg har skrevet ned:

Juniordyne + sengetøj

Madres til barnevogn

Barnevognssele

Sansegynge

Hoppegynge

Bobbles tumledyr

Penge 

kig evt forbi min hj.side m søde bamser mv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Blaabjerg skriver:

Eeej det var mange gode forslag. Især den med tæppe etc med hendes fødselsdag osv 

Mange tak 

Jeg så dette forleden:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844103

(tæppe med navn og dato)

Anmeld

30. april 2011

Siljes Mor

her er den ønske seddel vi lavede til Siljes dåb... håber der er noget du kan bruge..

Badekar (sammenklappeligt - model: FlexiBath) lilla farve
Badeslag i lyserød, lilla
Badestol / indsats til badekar
Den store Åh Abe! boks med 7 cd'er
Den store Åh Abe! Sangbog
Legegulv m. dyr (puslespil i skum)
Dreje- og legetæppe havdyr fra Lamaze ( baby ligger på maven, og får styrket sin nakke og ryg)
Aktivitets tæppe -  med 2 bøjler der krydser hinanden for bedre stabilitet
Junior sækkestol i lilla - lyserøde farver
Brødrene Grimms eventyr
Parasol med uv filter til barnevogn og klapvogn
”Forklæde” i plast med ærmer - til når hun skal spise – fås bl.a. i Name It, H&M
Navnesutter - Hun kan lide de symmetrisk udformede sutter (kan bestilles på navnesutten.dk)
Sutteholder til at klipse fast i tøjet
Autostol - fra fødsel til 13 kilo
Div legetøj -  gerne udviklingslegetøj
Sparkedragt med skulder lukning, og pusle åbning, og body m. lange ærmer str. 68 og op efter.
Baby alarm
Puttekasse
Lotte bøgerne
Piet Hein flagstang Dåbsmotiver 27 cm Forsølvet
Lille æske til hårlok og tænder
Sparegris
Gavekort til Ønskebørn / babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.