Udviklingslegetøj.. puttekasse, dims til at sætte ringe på..? ved ik hvad de hedder.. ting man kan putte ind i og skille ad og sådan noget, så ens barn får styr på finmotorikken. 
gyngehest. pynteting til værelset, (evt sådan en gipsplade i ramme med hendes hånd og fødaftryk som hun selv kan have og gemme resten af livet) hvis der er nogle figurer hun samler på. det kan være, barbapapa, prinsesse lillife. eller fifi vandkandedukke (eller hvad den hedder) smølferne, osv.. ting med dem. bamser dukker, man kan jo få ALT MULIGT med barbapapa (undtagen dvd'erne. de er kun på norsk.!! det fatter jeg så ikke... )
ja dvd film.. med div tegnefilm. evt begynde at starte DISNEY samlingen.. det er jo meget sjovt at have.. (jeg gad godt jeg havde dem alle)
nogle personlige ting, tæpper med fødselsdato og tid., vægt, mål, eller puder eller bamser... eller få forsølvet hendes første par sko.. eller en sut, eller noget andet..
wallstickers til hendes værelse.
sjove magneter til køleskabet som hun kan lege med, når mor laver mad.. (som hun ikke kan blive kvalt i)
osv osv..
Anmeld