Jordemoder besøg igår, tirsdag D. 26/4 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Aprilmor11

Hej

Jeg er i dag i uge 40+4, så var til mit sidste jordemoderbesøg igår Jeg fik en tid til fødegangen på tirsdag D. 3/5 klokken 9.30, hvor jeg bliver sat igang, hvis der ikke er  sket noget inden Så nu kan man endelig se en ende på det .. Er så glad .. 

Ville ikke rigtig noget med det her, udover at komme ud med en masse glæde og dele den til jer alle

Stort knus Tanja, som glæder sig til at se sin søn for aller første gang <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

Hej

Jeg er i dag i uge 40+4, så var til mit sidste jordemoderbesøg igår Jeg fik en tid til fødegangen på tirsdag D. 3/5 klokken 9.30, hvor jeg bliver sat igang, hvis der ikke er  sket noget inden Så nu kan man endelig se en ende på det .. Er så glad .. 

Ville ikke rigtig noget med det her, udover at komme ud med en masse glæde og dele den til jer alle

Uhhh hvor er det spændende.
Du kommer med en update og en reminder når dagen nærmer sig, hvis du ikke er gået igang inden, ikk??

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

twinboys

Aprilmor11 skriver:

Hej

weeeeeeeeeeeee du bliver snart moar... juhuuuuuuuuuuuu...

sender lige ve-støv afsted til dig...

Majbritt

Anmeld

27. april 2011

Kofoed.

Weee, tillykke med datoen

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeee du bliver snart moar... juhuuuuuuuuuuuu...

sender lige ve-støv afsted til dig...

Majbritt

Tusind tak Ja, det er slet ikke til at tro ..

Tak, for ve-støvet, det er kærligt taget imod

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

Kofoed33 skriver:

Weee, tillykke med datoen

Tusind tak

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

Uhhh hvor er det spændende.
Du kommer med en update og en reminder når dagen nærmer sig, hvis du ikke er gået igang inden, ikk??

Kærligst
Sussie

Jo det skal jeg nok

Og mange tak

Anmeld

27. april 2011

NinaNymannMadsen

ja så er det lige før jeg kan besøg dig når jeg har været ved jordmor. det skal ejg den 5/5 ¨så hvis du har født så kan jeg komme op og sige hej.

ej håber snart han kommer ud til dig og sender en masse masse vestøv til dig og håber det hjælper lidt på det.

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

ja så er det lige før jeg kan besøg dig når jeg har været ved jordmor. det skal ejg den 5/5 ¨så hvis du har født så kan jeg komme op og sige hej.

ej håber snart han kommer ud til dig og sender en masse masse vestøv til dig og håber det hjælper lidt på det.

Det må du da meget gerne, hvis det er i besøgstiden du kommer

Håber jeg også, og tusind tak søde .. Støvet er taget imod med meget stor kærlig hånd, du høre fra mig når jeg er på vej derud

Anmeld

27. april 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Det må du da meget gerne, hvis det er i besøgstiden du kommer

Håber jeg også, og tusind tak søde .. Støvet er taget imod med meget stor kærlig hånd, du høre fra mig når jeg er på vej derud

okay søde. skal til jordmor 8:45 om morgenen så tror ikk det kommer til at passe med besøgstiden. men så kan jeg komme efter skole da hvis det er.

det lyder godt det vil jeg glæde mig til. så kan jeg også give det videre her inde jo hvis det er så folk kan følge lidt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.