1 mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Det er self. meget forskelligt kvinde til kvinde, men mon ikke den dukker op snart?? Havde en meget regelmæssig mens inden jeg smed pillen, så satser på den indfinder sig igen

Jeg havde os 100% reglmæssigt inden og faktisk os efter jeg smed dem ..
Og ret sjovt min mens efter fødslen kom på præcis sammen dato som inden jeg blev gravid . - men håber snart den kommer så jeg kan nå at få gang i de p piller igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

smlmea

Der er overhovdet ingen videnskablig belæg for,at du skulle vente end til din mens er reglmæssig,og du behøver heller ikke tage 1.pille på mens 1.dag.

Den eneste årsag til man anbefaler at man tager 1.pille på mens 1.dag,er at så er man fuldt beskyttede med det samme,hvor imod man anbefaler man bruger andet beskyttelse de første 14 dage,hvis man starter en hver anden dag i din cyklus.

Så du kan roligt tage din 1.pille..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Der er overhovdet ingen videnskablig belæg for,at du skulle vente end til din mens er reglmæssig,og du behøver heller ikke tage 1.pille på mens 1.dag.

Den eneste årsag til man anbefaler at man tager 1.pille på mens 1.dag,er at så er man fuldt beskyttede med det samme,hvor imod man anbefaler man bruger andet beskyttelse de første 14 dage,hvis man starter en hver anden dag i din cyklus.

Så du kan roligt tage din 1.pille..

OKay så vil jeg da skynde mig at starte på dem troede jeg bare ikke jeg kunne tusind tak for svar .

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg havde os 100% reglmæssigt inden og faktisk os efter jeg smed dem ..
Og ret sjovt min mens efter fødslen kom på præcis sammen dato som inden jeg blev gravid . - men håber snart den kommer så jeg kan nå at få gang i de p piller igen ..

Hæhæ, min mens kom også præcis et år efter jeg blev gravid, som om intet var hændt, men så trak det lige lidt i langdrag med at dukke op, så jeg kunne starte på pillen..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Hæhæ, min mens kom også præcis et år efter jeg blev gravid, som om intet var hændt, men så trak det lige lidt i langdrag med at dukke op, så jeg kunne starte på pillen..

Ja det er sku egentlig noget underligt noget når man tænker over det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.