"huskeliste" til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak  Der går nu noget tid endnu før det bliver aktuelt, men skal da lige huske det. 

Hehe..

Ja, ved jeg.. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Sir William

Bare rolig, du får ingen bøde. Du får bare ikke din vare udleveret fra PostDanmark før du har betalt.

Du kan slippe, da jeg mener kontrollen sker som stikprøve og hvis den ikke ser for kommerciel ud, så ved man aldrig.

Men ud fra det billede du har postet, så ville jeg nu heller ikke have nogen kvaler med at betale lidt ekstra for den. Den er altså afsindig smuk.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Bare rolig, du får ingen bøde. Du får bare ikke din vare udleveret fra PostDanmark før du har betalt.

Du kan slippe, da jeg mener kontrollen sker som stikprøve og hvis den ikke ser for kommerciel ud, så ved man aldrig.

Men ud fra det billede du har postet, så ville jeg nu heller ikke have nogen kvaler med at betale lidt ekstra for den. Den er altså afsindig smuk.

Okay.. Men hvordan skal man betale det, skal det betales direkte til skat eller hvordan?

Ja, jeg betaler også gerne det ekstra..

Anmeld

27. april 2011

Sir William

Du betaler på posthuset når du henter pakken.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Du betaler på posthuset når du henter pakken.

Okay..

Tak for hjælpen, godt du sagde det, for ellers havde jeg da ikke vidst det og havde været på røven når nu jeg skulle hente den hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.