brug lige 2 min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Caroline86

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Miss BananaHammock

Done  - jeg studsede også over det der med de sidste spørgsmål og jeg kan desværre ikke smide ammekortet.... jeg må nok hellere smide "jeg er lige stået op" kortet 

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

opsedasse 

Anmeld

27. april 2011

de-wett

når man hr svaret på om man er gift så kommer man frem til spm 9 hvis man svare ja. så kommer der et spørgsmål om man har planer eller lsyt til at blive gift. Jamen jeg har jo svaret på at jeg er gift. det forstår jeg ikke helt

håber da du bliver færdiguddannet

held og lykke

Caroline86 skriver:

på at hjælpe mig med min hovedopgave

klik ind på dette spørgeskema og send Jeres svar. I må MEGET gerne give linket videre til venner og bekendte og også gerne smide det på facebook! Jo flere besvarelser jo bedre

Hvis alt går efter planen bliver jeg færdiguddannet serviceøkonom med speciale i sport og event management til juni

1000 tak for Jeres hjælp

mange knus Caroline

Anmeld

27. april 2011

twinboys

done og held og lykke

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

de-wett skriver:

når man hr svaret på om man er gift så kommer man frem til spm 9 hvis man svare ja. så kommer der et spørgsmål om man har planer eller lsyt til at blive gift. Jamen jeg har jo svaret på at jeg er gift. det forstår jeg ikke helt

håber da du bliver færdiguddannet

held og lykke

nej, på side 9 bliver man spurgt om hvor meget ens bryllup kostede har lige tjekket efter for at sikre mig den ikke har byttet rundt på noget

Men tak for dit svar

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

twinboys skriver:

done og held og lykke

tak smukke

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Caroline86 skriver:

på at hjælpe mig med min hovedopgave

klik ind på dette spørgeskema og send Jeres svar. I må MEGET gerne give linket videre til venner og bekendte og også gerne smide det på facebook! Jo flere besvarelser jo bedre

Hvis alt går efter planen bliver jeg færdiguddannet serviceøkonom med speciale i sport og event management til juni

1000 tak for Jeres hjælp

mange knus Caroline

Sådan!

Det var da et hyggeligt spørgeskema 

Pøj pøj med det hele

Anmeld

27. april 2011

twinboys

Caroline86 skriver:

tak smukke

var da så lidt

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

CmarianN skriver:

Sådan!

Det var da et hyggeligt spørgeskema 

Pøj pøj med det hele

ja, det er bestemt ikke det værste at skrive om det er nogle glade mennesker man får fat i

tak for svaret og pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.