Bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mamalou

Kære Baby brugere! 

Jeg har været til kontrol på sygehuset i dag, hvor lægen har mærket hvordan supermanden stod i bækkenet. Lægen havde således hånden oppe og mærke, hvilket ikke var super behageligt og lægen får også blod på hånden efter at have været en tur "deroppe". 

Her til aften bløder jeg stadig og jeg vil derfor høre, om det er normalt? Er der andre af jer tøser der har prøvet det samme? Nogle der måske ved, hvorfor det bløder? 

Er der grund til bekymring?

Kh. Louise 38+4 - førstegangsfødende, der sikkert bekymrer sig for meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Mamalou

Slet ingender kan gøre mig klogere?

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Mamalou skriver:

Kære Baby brugere! 

Jeg har været til kontrol på sygehuset i dag, hvor lægen har mærket hvordan supermanden stod i bækkenet. Lægen havde således hånden oppe og mærke, hvilket ikke var super behageligt og lægen får også blod på hånden efter at have været en tur "deroppe". 

Her til aften bløder jeg stadig og jeg vil derfor høre, om det er normalt? Er der andre af jer tøser der har prøvet det samme? Nogle der måske ved, hvorfor det bløder? 

Bløder du meget eller lidt??

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mamalou skriver:

Kære Baby brugere! 

Det lyder da ikke rart. Håber det ikke er noget alvorligt 

Anmeld

26. april 2011

Mamalou

SussieThyssen skriver:

Bløder du meget eller lidt??

Jeg synes ikke jeg bløder meget. Jeg har trusseindlæg på og der har været blod i hver gang jeg har været på toilettet. Der er ikke blod når jeg tørre mig efter toiletbesøg...

Skal jeg være nervøs?

Anmeld

26. april 2011

Mamalou

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder da ikke rart. Håber det ikke er noget alvorligt 

Nej det håber jeg heller ikke! 

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Mamalou skriver:

Jeg synes ikke jeg bløder meget. Jeg har trusseindlæg på og der har været blod i hver gang jeg har været på toilettet. Der er ikke blod når jeg tørre mig efter toiletbesøg...

Skal jeg være nervøs?

Nej, det synes jeg ikke du skal....være nærvøs altså.
Han er kommet til at briste nogle små blokar oppe omkring din livmoderhals og mund, da han har været oppe og mærke efter.
De fleste kvinder har ret yderligtliggende og hævede små blodkar under graviditeten, så hvis han har mast lidt på under GU'en, så kan han let have krasset og klemt blodkarene lidt.
Jeg tror det er væk efter en nats søvn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Mamalou

SussieThyssen skriver:

Nej, det synes jeg ikke du skal....være nærvøs altså.
Han er kommet til at briste nogle små blokar oppe omkring din livmoderhals og mund, da han har været oppe og mærke efter.
De fleste kvinder har ret yderligtliggende og hævede små blodkar under graviditeten, så hvis han har mast lidt på under GU'en, så kan han let have krasset og klemt blodkarene lidt.
Jeg tror det er væk efter en nats søvn.

Kærligst
Sussie

Så er jeg rolig. Tænkte i første omgang også, at det måtte være noget i den stil, men blev alligevel lidt utryg, da det blev ved at bløde. 

Tak for hjælpen!

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Mamalou skriver:

Så er jeg rolig. Tænkte i første omgang også, at det måtte være noget i den stil, men blev alligevel lidt utryg, da det blev ved at bløde. 

Tak for hjælpen!

Det kan jeg da godt forstå.
Tag den lidt med ro og hvil dig godt også i morgen, og skulle det evt. tiltage, så ring til FG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.