Super nova babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mussen2

Oplever i andre også totalt høje skratte lyde i jeres babyalarm fra Super Nova. Jeg har læst mig frem til i manualen, at det skyldes elektriske forstyrrelser Det er rigtig træls at høre på og det er altså rigtig højt.

Den er snart 2 år gl. overvejer om jeg skal gå til babysam med den.....Vil lige høre jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Lisbeth85

Det er sjældent jeg oplever det, men har haft en smule skratten på min i ny og næ. Det er ikke voldsomt, og når det er der, så slukker jeg for det, og tænder den igen... så er det væk

Anmeld

26. april 2011

Mussen2

Lisbeth85 skriver:

Det er sjældent jeg oplever det, men har haft en smule skratten på min i ny og næ. Det er ikke voldsomt, og når det er der, så slukker jeg for det, og tænder den igen... så er det væk

Det må jeg prøve næste gang. Jeg bliver simpelthen idiot af at høre på det en hel aften. Det er blevet værrer, jo ældre den er blevet

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth85

Hmm, min er 'kun' 5 måneder gammel, så håber da ikke, at den bliver sådan med den. Men det er længe siden sidst, at den har sagt den dumme lyd. Men har prøvet, at naboens baby er røget i min alarm, så jeg måtte lige skifte kanal Hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.