Tykkere om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.756 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2011

lilledittemor

Min mave er vokset 4cm i omkredsen i alt, hvilket jeg synes er rigtig meget. Jeg har ikke taget på i forbindelse med min graviditet, men føler mig godt nok tyk og oppustet som en ballon.

Jeg har inden graviditeten tabt mig 11kg, så er lidt "ked af" at få min mave tilbage.. (indtil man kan se at det er fordi jeg er gravid).
Undskyld mit "sure" opstød Men kæresten forstår det jo ikke.

Og så har jeg nogle spørgsmål;

Har man mere væske i kroppen om aftenen? Eller hvorfor bliver maven større så hurtigt?
- for det sidste hvide billede er taget omkring kl. 18 og det sidste sorte kl. 20.40.. Synes selv at der er stor forskel.

Hvordan havde i det i starten af jeres graviditet?
- følte i jer også bare "tykke"?.. trøster dog mig selv ved at holde på min mave så håber jeg at andre tænker "BABY"
please sig at jeg er normal dumme hormoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

din krop bruger natten på at rense ud , og derfor er tyndere om morgenen! ens fordøjelse KAN være dårliger under en graviditet og derfor kan have tildens til at være større om aften.

Anmeld

27. april 2011

Madam Blå

Ditte_Marie skriver:

Min mave er vokset 4cm i omkredsen i alt, hvilket jeg synes er rigtig meget. Jeg har ikke taget på i forbindelse med min graviditet, men føler mig godt nok tyk og oppustet som en ballon.

Jeg har inden graviditeten tabt mig 11kg, så er lidt "ked af" at få min mave tilbage.. (indtil man kan se at det er fordi jeg er gravid).

Har man mere væske i kroppen om aftenen? Eller hvorfor bliver maven større så hurtigt?
- for det sidste hvide billede er taget omkring kl. 18 og det sidste sorte kl. 20.40.. Synes selv at der er stor forskel.

- følte i jer også bare "tykke"?.. trøster dog mig selv ved at holde på min mave så håber jeg at andre tænker "BABY"

Ja! Jeg følte mig rigtig tyk og virkelig ikke lækker på nogen måde.. Jeg blev 8 cm større om aftenen, end om morgenen. Min kæreste trøstede mig med at det jo altså var pga af baby. Fordøjelsen arbejder langsommere, når man bliver gravid, og det betyder, at man er mere fyldt i maven - hvis du forstår

Jeg er nu 11+5 og nu er maven der konstant. Jeg er meget hurtigt blevet stor, så nu er der ingen tvivl om at det er baby mave Synes jeg selv

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Ditte_Marie skriver:

Ja, det er normalt at man ophober både væske og luft, ikke kun på maven, men i hele kroppen i løbet af dagen, derfor bliver man også "tykkere" hen mod aften.
Og jo..jeg må indrømme at jeg giver din kæreste ret....du går for meget op i vægten.
Kvindens krop er bygget til at blive mere polstret og omfordele fedtlagene, under graviditet, og det kan man nu engang ikke lave om på.
Fra naturens hånd, skal der være noget depot at tage af, dels til barnet i maven og dels til at amme af senere, så...du må lære at leve med det...og så arbejde med det, der evt bliver tilbage efter fødslen og ammeperioden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.