Så har jeg været til samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

MorCamilla

Jeg ved ikke helt hvordan det er gået. Synes det var svært at se på deres ansigter om de svar jeg kom med på deres spørgsmål var gode..

Men de vil ringe til mig i morgen uanset om jeg får jobbet eller ej.. Så jeg venter spændt på i morgen når telefonen ringer.. Nøj hvor jeg håber at jobbet er mit

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Mathilde

Uh hvor bliver det spændende!
Jeg krydser fingre for at du får en positiv opringning

Kram fra Mathilde

Anmeld

30. oktober 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Jeg ved ikke helt hvordan det er gået. Synes det var svært at se på deres ansigter om de svar jeg kom med på deres spørgsmål var gode..

Men de vil ringe til mig i morgen uanset om jeg får jobbet eller ej.. Så jeg venter spændt på i morgen når telefonen ringer.. Nøj hvor jeg håber at jobbet er mit

Knus fra Camilla.

Camilla hvis jeg skulle vælge, ville du være mit første valg. Igennem din skrift og holdninger vil du være en af de eneste dagplejere, jeg ville overlade mit barn til!
KH
Anne

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

Hvor er det altså spændende... Håber så meget for dig at jobbet et dit.. har de været hjemme og godkende dit hjem.... ?

Knus Pia.

Anmeld

30. oktober 2008

MorCamilla

Mathilde skriver:

Uh hvor bliver det spændende!
Jeg krydser fingre for at du får en positiv opringning

Kram fra Mathilde

Mange tak søde.. Det håber jeg virkelig også på...

Anmeld

30. oktober 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Camilla hvis jeg skulle vælge, ville du være mit første valg. Igennem din skrift og holdninger vil du være en af de eneste dagplejere, jeg ville overlade mit barn til!
KH
Anne

1000 tak for det søde Anne, hvor er det dejligt at læse... Jeg håber at du har ret... 60.png Men det får vi jo at høre i morgen engang, ...

Anmeld

30. oktober 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

Hvor er det altså spændende... Håber så meget for dig at jobbet et dit.. har de været hjemme og godkende dit hjem.... ?

Knus Pia.

Nej de kommer og godkender mit hus i morgen i stedet for. Hvis jeg bliver ansat, det var noget med at der er ingen grund til at de skulle godkende mit hus hvis jeg ikke bliver valgt alligevel.. Så endnu mere grund til at glæde sig til i morgen... Puha hvor jeg håber....

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Nej de kommer og godkender mit hus i morgen i stedet for. Hvis jeg bliver ansat, det var noget med at der er ingen grund til at de skulle godkende mit hus hvis jeg ikke bliver valgt alligevel.. Så endnu mere grund til at glæde sig til i morgen... Puha hvor jeg håber....

Iii hvor jeg håber for dig... 60.png - Har du nogen lunde styr på hvad de kigger efter i morgen, hvis de kommer? ellers så spørg endelig...

Knus Pia.

Anmeld

30. oktober 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

Iii hvor jeg håber for dig... 60.png - Har du nogen lunde styr på hvad de kigger efter i morgen, hvis de kommer? ellers så spørg endelig...

Knus Pia.

Mange tak. Jeg har nogenlunde styr på det. Pænt oprydet, self. ingen askebære, ingen skarpe kanter i børnehøjde, ingen rengøringsmidler fremme... Er der ellers andet??

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Mange tak. Jeg har nogenlunde styr på det. Pænt oprydet, self. ingen askebære, ingen skarpe kanter i børnehøjde, ingen rengøringsmidler fremme... Er der ellers andet??

Ledninger fra gulv lamper m.m - evt. brændeovn (gitter)

Og så udendørs - ingen regnvandsopsamler (dog gerne hvis der er lås på låget) fiskebassin eller pool 60.png

ellers er det bare sund fornuft og den ved jeg du har 60.png...

Held og lykke - håber så meget for dig søde..

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.