Bryder mig allerede ikke om min nye vicevært.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. april 2011

An&Jo

Jeg bliver overrumplet af det ene og det andet hver eneste gang jeg skal snakke med ham om noget..

Først var det fordi han ikke mente jeg skulle have lejligheden..
Anden gang var det fordi jeg spurgte om jeg kunne tilkoble min vaskemaskine..
Denne her gang var det fordi jeg ringede for at spørge hvornår jeg får nøglen, som han selv havde bedt mig om!!

Jeg har klaget over ham til dem jeg har fået ejligheden igennem, og de er gået videre til chefen med det.. Min mave krøller sig seriøst sammen bare ved at høre hans stemme..

Jeg glæder mig rigtig meget til at flytte ind, det gør jeg virkelig, og heldigvis kender jeg mange handyans så skal ikke i kontakt med ham hver gang der er noget i vejen, medmindre det er noget slemt..

Nå jeg ringer jo så idag for at høre hvornår jeg kan få nøglen, og han ved det ikke!! Jeg skal ringe igen på torsdag.. Dem der bor i min lejlighed skal flytte hen i en anden og større lejlighed på samme kollegie, men i den lejlighed de skal have bor der allerede en, som ikke engang er begyndt at flytte ud endnu.. hvordan de vil nå at få sat 2 lejligheder i stand og flyttet ud inden weekenden det aner jeg simpelthen ikke.. Jeg sidder her og får stress over at jeg ikke kan lave nogle aftaler angående flytning eller andet så længe jeg ikke kan få noget afvide om hvornår jeg kan hente nøglen.. Jeg får stress over at muligheden for at jeg skal flytte en hverdag nu er ret stor.. jeg får stress over den meget langt ekstra transport der er fra på mandag af, hvis jeg ikke får nøglen, fordi min dreng skal starte op i dagpleje igen..

ja jeg får sq stress over det hele lige nu.. Det var jo ikke sådan her jeg troede jeg ville have det når jeg kom tæt på flyttedatoen, men når der bare ikke er styr på en skid, så kan jeg bare ikke finde ud af at glæde mig til det..

Mvh mortilj, der bare skulle ud med noget gas omkring viceværten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

An&Jo

glemte helt mit spørgsmål..

Kan jeg godt klage over den her behandling??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.