gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2011

nilleb1978

Hej Piger

Ventetiden er det værste... Det kender vi jo alle desværre?

Men når så testdag kommer... Så er man jo bare så spændt - er der mon to streger??

Men nu spørger jeg alle jer, der har prøvet at være gravide... Vidste I det allerede før I tog testen? Altså virkede jeres krop bare anderledes, så I bare VIDSTE I var gravide?

Tak for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Annette A

Både ja og nej, men man er jo bange for at kroppen snyder en og tegnene er måske endnu så svage, så man langtfra føler sig sikker. Men fornemmelser og det at gå over tiden har været en sikker indikator for mig og har også haft implantationskramper når ægget ville sætte sig fast, men var jo stadig usikker på om gravidieteten, så holdt eller det ikke fik sig sat ordentligt fast. Men tror ofte godt man kan mærrke det, det er mere med at stole på at det er rigtigt.. Håber det bedste og at det er lykkedes.. 

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

nilleb1978 skriver:

Hej Piger

Men når så testdag kommer... Så er man jo bare så spændt - er der mon to streger??

Men nu spørger jeg alle jer, der har prøvet at være gravide... Vidste I det allerede før I tog testen? Altså virkede jeres krop bare anderledes, så I bare VIDSTE I var gravide?

Tak for svar...

Jeg vil også sige både ja og nej.

Jeg var gravid to gange under IUI men fik biokemiske begge gange.

Men jeg var næsten sikker på at der var noget, MEN var meget usikker da homonerne også kan spille et puds.

Jeg for at du står med de to streger senere på ugen

Anmeld

26. april 2011

ønskebørn74

nilleb1978 skriver:

Hej Piger

Tak for svar...

Jeg kan mærke stæke symptomer når det er... Og må indrømme jeg har det på fornemmelsen..... Har så desværre mistet hver gang...

Anmeld

26. april 2011

mor til 2 skønne piger .

hm min krop havde ingen tegn , men tror i underbevistheden a jeg vidste det ( det var meget mystisk) .,

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

nilleb1978 skriver:

Hej Piger

Tak for svar...

Da jeg var biokemisk gravid i januar, var jeg ret sikker på, at der var noget.. Og ganske rigtig, der var noget.. Det blev der desværre bare ikke Så jeg tror på, at man kan mærke det, når det er.. Man kan dog have en masse graviditetssymptomer, selvom man ikke er gravid, hvis man fx bruger crinone..

Anmeld

26. april 2011

AnneH

Første gang var jeg ikke i tvivl, Havde mange symptoner, men selvom crinone giver mange af de samme var jeg ikke i tvivl, for sulten kom virkelig hurtig. Desværre mistede jeg i uge 8.

Anden gang var jeg biokemisk gravid og havde slet ingen symptoner.

Anmeld

27. april 2011

modesty

Jeg kunne ikke mærke noget overhovedet. Den eneste indikator var at jeg ikke havde fået min menstruation da jeg skulle have taget blodprøve (har cyklus på 26 dage, så burde have fået den, da det var fryseæg og derfor uden stikpiller). Men fysisk og psykisk var der ingen tegn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.