Paranormal Activity 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Ina33

Jeg har i lang tid hørt og læst om filmen Paranormal Activity. Jeg har læst utrolig gode anmeldelser, og jeg kan også huske at flere her inde har skrevet rigtig godt om den.

Endelig kom dagen så hvor jeg skulle se Paranormal Activity, desværre viste det sig at det var 2'eren vi havde lånt, og ikke 1'eren. Nå pyt vi satte os til at se filmen, og var super spændte. Men hold da op hvor blev jeg bare skuffet, jeg synes simpelthen den var så kedelig og så ringe, jeg kunne slet ikke se noget godt i den.

Nu overvejer vi om vi skal se 1'eren, men er den mon bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Bellinda89

Loppe skriver:

Jeg har i lang tid hørt og læst om filmen Paranormal Activity. Jeg har læst utrolig gode anmeldelser, og jeg kan også huske at flere her inde har skrevet rigtig godt om den.

Endelig kom dagen så hvor jeg skulle se Paranormal Activity, desværre viste det sig at det var 2'eren vi havde lånt, og ikke 1'eren. Nå pyt vi satte os til at se filmen, og var super spændte. Men hold da op hvor blev jeg bare skuffet, jeg synes simpelthen den var så kedelig og så ringe, jeg kunne slet ikke se noget godt i den.

Jeg har slet ikke gidet at se 2'ern , fordi jeg synes 1'ern var såå dårlig

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Loppe skriver:

Jeg har kun set 1'eren, jeg synes den er røv kedelig og laaaaang trukken.... 

Anmeld

26. april 2011

Dansker I Holland

Loppe skriver:

Nej den er ikke bedre. Der sker ikke en skid før i slutningen af filmen. Gab siger jeg bare.. Men det er jo min mening

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

NEJ NEJ NEJ! Hvis du er skuffet over to'eren, så drop et'eren. Det er lavbudgetsfilm der ikke er noget værd. Jo, man bliver skræmt et par gange (ja, jeg skreg i biografen) men hold op, hvor er skuespillerne ringe.... Og - så har du ødelagt spændingen i et'eren fordi du har set to'eren; der er jo en historie mellem de to  

De film er sgu ikke værd at bruge sin tid på.

Anmeld

26. april 2011

Fru.Mäes <3

I skal kun se den, hvis i gerne vil have en masse chok!!! For selve filmenen er sku dårlig!! Men personligt synes jeg 1eren er bedre end 2eren! Men det er ikke film som jeg ville investere penge i at have til at stå herhjemme på hylden, det er de simpelthen for ringe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.