Mens efter inseminering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.407 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2011

nilleb1978

Hej Piger.

Hvor lang tid efter inseminering fik i jeres mens (hvis I ikke var så heldig at I blev gravide)?

Min læge siger at mens ALTID kommer 14 dage efter ægløsning som amen i kirken (hans ord )... Men jeg kan læse mig til at flere af jer siger den også kan komme før, hvis man har fået hormoner...

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Miss BananaHammock

Min kom begge gange før den testdag jeg fik af klinikken - som dog også var sat til 16 dage efter. Når jeg tæller efter så er den faktisk faldet på 13-14 dagen. Sådan med en opstarts dag også det man kalder frisk blødning dagen efter. 

Anmeld

26. april 2011

Mutti2B

nilleb1978 skriver:

Hej Piger.

Hvor lang tid efter inseminering fik i jeres mens (hvis I ikke var så heldig at I blev gravide)?

Min læge siger at mens ALTID kommer 14 dage efter ægløsning som amen i kirken (hans ord )... Men jeg kan læse mig til at flere af jer siger den også kan komme før, hvis man har fået hormoner...

Ja, det passer så ikke for min mens kom altid 16 dage efter ægløsning. Også da jeg blev insemineret...

Anmeld

27. april 2011

modesty

Det var da en mærkeligt læge ;-) Det passer ikke at mens altid kommer 14. dage efter ÆL. Det passer dog at mens altid kommer det samme antal dage efter ÆL hos den enkelte kvinde. Hvis cyklussen er ustabil, ligger ustabiliteten inden ÆL. Jeg har f.eks altid 13 dage mellem ÆL og mens.

Anmeld

27. april 2011

SD

nilleb1978 skriver:

Hej Piger.

Det passer ike - eijh de læger ved da heller ingenting

Det kommer jo an på hvor lang en lutheraelfase du ha. Min er  og har altid været kort. Også selvom jeg er blevet insemineret.

Min mens kommer (også når jeg er insemineret) ALTID på 12. dagen efter ægløsning.

Anmeld

28. april 2011

sus73

Jeg har været igennem 4 IUI:

1. gang kom mens 17 dage efter

2. gang kom mens 8 dage efter

3. gang kom mens 28 dage efter

4. gang kom mens 3 dage efter

Så nej mens kommer ikke altid 14 dage efter, og kan også variere fra gang til gang!

Anmeld

29. april 2011

baby84

modesty skriver:

Det var da en mærkeligt læge ;-) Det passer ikke at mens altid kommer 14. dage efter ÆL. Det passer dog at mens altid kommer det samme antal dage efter ÆL hos den enkelte kvinde. Hvis cyklussen er ustabil, ligger ustabiliteten inden ÆL. Jeg har f.eks altid 13 dage mellem ÆL og mens.

min fase efter ægløsning har nu også være ustabil mens vi har været i behandling, så tror faktisk ikke man kan regne med noget som helst

Anmeld

29. april 2011

tinasmor

Det behøver slet ikke være på 14 dagen. Jeg havde flere gange hvor det kom på 10 dagen (selv om jeg normalt har 14 dage i mellem- uden behandling)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.