Tak til Tut for en super god handel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2011

quindelist

Hvis jeg selv skal sige det så har jeg gjort en rigtig god handel i dag, og har fået de første ting til spunken hjem

Tremmeseng og badekar, -så nu er der håb for en ren, velduftende og sovende baby til august

Kan varmt anbefale andre at handle med Tut, tremmesengen var præcis som hun havde beskrevet den og vi kørte hjem og følte os godt behandlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

quindelist skriver:

Hvis jeg selv skal sige det så har jeg gjort en rigtig god handel i dag, og har fået de første ting til spunken hjem

Tremmeseng og badekar, -så nu er der håb for en ren, velduftende og sovende baby til august

Kan varmt anbefale andre at handle med Tut, tremmesengen var præcis som hun havde beskrevet den og vi kørte hjem og følte os godt behandlet

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

26. april 2011

Rikke, Liam & Linus

quindelist skriver:

Skønt med gode oplevelser.

Forresten...kom lige i det samme til at tænke på at hvis du tilfældigvis står og mangler drengetøj (hvis det bliver en dreng). Så sig endelig til. Jeg har en masse liggende. fra str. 50-80. Til en billig penge.

Anmeld

26. april 2011

quindelist

Rikke&Liam skriver:

Skønt med gode oplevelser.

Forresten...kom lige i det samme til at tænke på at hvis du tilfældigvis står og mangler drengetøj (hvis det bliver en dreng). Så sig endelig til. Jeg har en masse liggende. fra str. 50-80. Til en billig penge.

Mange tak for tilbuddet, -men jeg er et af de der lidt stædige mennesker der mener at der er for få rigtig store overraskelser her i livet og lige netop det med hvad køn barnet har er en af dem....

Så jeg gør mit absolut bedste for ikke at vide hvad køn spunken har før den ankommer i slutningen af august.
Selvom jeg altså godt kan se det praktiske i at vide det på forhånd, for ihhh hvor er der tit rigtig meget drenge eller pige tøj som jeg virkelig har lyst til at købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.