Dagpleje efter påaskeferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Rikkemor89

Hej i skønne kvinder :i

Jeg har en skøn søn på 1 år, som elsker sin dagplejemor & der var heller ingen ting i morges da jeg afleveret ham i dagplejen, men da vi kom hjem her til eftermiddag var det ligesom om at han var ked af det, er det fordi han har haft påskeferie?

Synes det virkede underligt, for han er normalt en meget glad dreng (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

ThulinJust skriver:

Hej i skønne kvinder :i

Jeg har en skøn søn på 1 år, som elsker sin dagplejemor & der var heller ingen ting i morges da jeg afleveret ham i dagplejen, men da vi kom hjem her til eftermiddag var det ligesom om at han var ked af det, er det fordi han har haft påskeferie?

Synes det virkede underligt, for han er normalt en meget glad dreng (:

Ja, det kunne da sikkert sagtens være en reaktion på det!?

Lisa skal starte op i morgen, så er også noget spændt på hvordan hun reagerer... Hun er ik så glad for at blive afleveret, og græder meget, så er spændt på hvor længe hun er ked, efter ejg er gået!?

Stine og Lisa.

Anmeld

26. april 2011

Rikkemor89

Tilmeldt skriver:

Ja, det kunne da sikkert sagtens være en reaktion på det!?

Lisa skal starte op i morgen, så er også noget spændt på hvordan hun reagerer... Hun er ik så glad for at blive afleveret, og græder meget, så er spændt på hvor længe hun er ked, efter ejg er gået!?

Stine og Lisa.

Forstår godt at du tænker på den måde & det gjorde jeg virkelig osse, men det var mig som blev ked af det, ikk Johannes..                 De får det være ved at deres forældre ikk kan sige farvel (:

Anmeld

26. april 2011

ThulinJust skriver:

Forstår godt at du tænker på den måde & det gjorde jeg virkelig osse, men det var mig som blev ked af det, ikk Johannes..                 De får det være ved at deres forældre ikk kan sige farvel (:

Ja, lige præcis!!  Jeg går også kun ind, tager tøjet af hende, kysser hende farvel og 'god dag', og så rækker jeg hende til DP mor... Så jeg er Max  2min om at afleverer hende!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. april 2011

Rikkemor89

Tilmeldt skriver:

Ja, lige præcis!!  Jeg går også kun ind, tager tøjet af hende, kysser hende farvel og 'god dag', og så rækker jeg hende til DP mor... Så jeg er Max  2min om at afleverer hende!!

Stine og Lisa.

Det vist osse en rigtig go ide, ikk fordi a jeg skal lyde så klog, men jeg ved at det var godt for min dreng (: <3

Anmeld

26. april 2011

merle2010

min pige var osse rigtig ked idag da jeg afleverede hende.. hun har været pylret i vuggestuen hele dagen og har nægtet at spise dernede hun har så osse været hjemme i 14 dage pågrund af sygdom før påskeferien.. men hun skal lige vænne sig til det igen.. men det er sku hårdt at aflevere sit grædende barn til pædagogen.. man ville sku hellere tage dem med hjem igen.. suk

Anmeld

26. april 2011

merle2010 skriver:

min pige var osse rigtig ked idag da jeg afleverede hende.. hun har været pylret i vuggestuen hele dagen og har nægtet at spise dernede hun har så osse været hjemme i 14 dage pågrund af sygdom før påskeferien.. men hun skal lige vænne sig til det igen.. men det er sku hårdt at aflevere sit grædende barn til pædagogen.. man ville sku hellere tage dem med hjem igen.. suk

Ja, lige præcis!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. april 2011

Rikkemor89

merle2010 skriver:

Det er nemlig det (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.