zumba og gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Millesmammi

har hørt zumba skulle være sundt, og sjovt på samme tid - men er det stadig sundt når man er gravid, eller er det bedst at lade være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

MortilTheodor

Jeg prøvede Zumba under min graviditet, da jeg var 7-8 mdr henne.

Jeg tror ikke der sker noget ved det så længe du lytter til din krop og tager et hvil, hvis det bliver for hårdt...

Anmeld

26. april 2011

CamillaSoefelt

Millesmammi skriver:

har hørt zumba skulle være sundt, og sjovt på samme tid - men er det stadig sundt når man er gravid, eller er det bedst at lade være???

Kommer vel an på hvor meget sport og i hvilket omfang du har dyrket det førhen? Er du gravid da?

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

CamillaSoefelt skriver:

Kommer vel an på hvor meget sport og i hvilket omfang du har dyrket det førhen? Er du gravid da?

haha jeg har ALDRIG dyrket sport

- ja det er jeg

Anmeld

26. april 2011

betski

Millesmammi skriver:

Som instruktør har jeg haft flere gravide på holdene. Tror bare man skal lytte til sin krop ellers så spørg da lige læge eller jordemoder næste gang du er der, så er du på den sikre side.

Anmeld

26. april 2011

Turtles

Millesmammi skriver:

Det er stadig sund at dyrke motion når man er gravid
Man skal bare lytte til kroppen, når den ikke kan mere skal man stoppe..

Så Zumba du bare der ud af

Anmeld

26. april 2011

Dansker I Holland

Millesmammi skriver:

haha jeg har ALDRIG dyrket sport

- ja det er jeg

Tillykke med graviditeten Hvor langt er du henne ?

Anmeld

26. april 2011

Klumpedumpe

Flere steder tilbyder efterhånden zumba for gravide, prøv at se, om der ikke skulle være et sådan hold i nærheden af dig 

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

NR3ønskebarn skriver:

Tillykke med graviditeten Hvor langt er du henne ?

tak, 10 uger

Anmeld

26. april 2011

skøjte-prinsessen

Millesmammi skriver:

altså jeg har kickbokset igennem min graviditet, jeg stoppede dog for noget tid siden, pga min skade, men min datter har det stadig rigtig godt... så hvis du lytter til din krop og mærker efter så er al sport jo sundt, med måde, bare lyt til din krop... samt har jeg altså også taget mig selv i at lave side bøjninger som jeg kalder dem og jeg er altså 40+2 idag og laver dem stadig selvom man siger man ikke må, men min datter elsker når jeg hopper rundt og gør ting der er godt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.