Jeg er en glad pige på 22 år, som der de sidste 2 måneder har passet Karlina Rosa (8 mdr.) og Andrea (13 mdr). Jeg søger en ny legekammerat til Karlina Rosa da Andrea har fået institution plads den 1. Maj. Karlina Rosa bor tæt på Nørreport station, og pasningen må meget gerne finde sted tæt på. Hvis det ikke kan lade sig gøre må vi snakke om pasningen kan foregå hos Karlina Rosa.
Lidt om mig:
Nogen af de kvalifikationer jeg har indenfor børnepasning, er at jeg ved hvor vigtigt det er at have masser af energi og en positiv/omsorgsfuld opførelse overfor børn. Jeg er også en meget ansvarsbevidst person og overholder mine aftaler. Pasning af Karlina Rosa og Andrea har lært mig hvordan man stimulere børn via leg og opdagelse. Jeg ved også hvor vigtigt det er i den alder at have nogen faste rutiner, såsom hvornår man spiser og sove til middag. Derudover betragter jeg mig som et udendørsmenneske, som ikke ville have nogen problemer med at tilbringe meget tid udenfor i jeres have, legepladser eller andre steder som der kunne være interessante. Jeg er også selv lidt af et legebarn, der syntes det er underholdende og finder det givende at se børn smile og more sig.
Hvis i skulle få behov for ekstra pasning, eks. i weekenden eller om aftenen, er jeg villig til tage ekstra timer.
Hverdagen med børnene:
Min tid sammen med børnene har foregået med musik og sang, stimulerende lege, tumle rundt, gå lange ture (dagligt) og været på legestuge 2 gange om ugen.
Glæder mig til at høre fra jer
Anmeld