Det offentlige vs. Privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Miss BananaHammock

Nu hvor det koster begge steder hvad er så fordelen ved at vælge det offentlige hvor der efter hvad jeg kan høre på folk, er længere ventetid på behandling?! Og er der ulemper ved det private??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Nu hvor det koster begge steder hvad er så fordelen ved at vælge det offentlige hvor der efter hvad jeg kan høre på folk, er længere ventetid på behandling?! Og er der ulemper ved det private??

Selvom det koster penge i det offentlige nu (hvilket er møg uretfærdigt!!), er det stadig meget billigere end i det private...

Så der er helt sikkert en økonomisk fordel i at blive i det offentlige..

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Selvom det koster penge i det offentlige nu (hvilket er møg uretfærdigt!!), er det stadig meget billigere end i det private...

Så der er helt sikkert en økonomisk fordel i at blive i det offentlige..

Oki. Synes kun jeg kunne se en pris på 1200 hos en i horsens på IUI hvilket også er den pris vi giver på brædstrup, men kan være jeg har set forkert :0)

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Synes kun jeg kunne se en pris på 1200 hos en i horsens på IUI hvilket også er den pris vi giver på brædstrup, men kan være jeg har set forkert :0)

Det kan godt være, at IUI er ca. samme pris.. Det har jeg ikke sat mig ind i.. Men IVF er meget dyrere privat (der får man tre forsøg til ca.40-45.000 mod 15.000 i det offentlige)..

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det kan godt være, at IUI er ca. samme pris.. Det har jeg ikke sat mig ind i.. Men IVF er meget dyrere privat (der får man tre forsøg til ca.40-45.000 mod 15.000 i det offentlige)..

åhh ja det kan jeg godt se. 

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

På den klinik jeg har gået hos koster det nu 1500 for IUI 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.