Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Nu hvor det koster begge steder hvad er så fordelen ved at vælge det offentlige hvor der efter hvad jeg kan høre på folk, er længere ventetid på behandling?! Og er der ulemper ved det private??
Nu hvor det koster begge steder hvad er så fordelen ved at vælge det offentlige hvor der efter hvad jeg kan høre på folk, er længere ventetid på behandling?! Og er der ulemper ved det private??
Selvom det koster penge i det offentlige nu (hvilket er møg uretfærdigt!!), er det stadig meget billigere end i det private...
Så der er helt sikkert en økonomisk fordel i at blive i det offentlige..
Lisbeth1985 skriver: Selvom det koster penge i det offentlige nu (hvilket er møg uretfærdigt!!), er det stadig meget billigere end i det private... Så der er helt sikkert en økonomisk fordel i at blive i det offentlige..
Miss BananaHammock skriver: Oki. Synes kun jeg kunne se en pris på 1200 hos en i horsens på IUI hvilket også er den pris vi giver på brædstrup, men kan være jeg har set forkert :0)
Oki. Synes kun jeg kunne se en pris på 1200 hos en i horsens på IUI hvilket også er den pris vi giver på brædstrup, men kan være jeg har set forkert :0)
Det kan godt være, at IUI er ca. samme pris.. Det har jeg ikke sat mig ind i.. Men IVF er meget dyrere privat (der får man tre forsøg til ca.40-45.000 mod 15.000 i det offentlige)..
Lisbeth1985 skriver: Det kan godt være, at IUI er ca. samme pris.. Det har jeg ikke sat mig ind i.. Men IVF er meget dyrere privat (der får man tre forsøg til ca.40-45.000 mod 15.000 i det offentlige)..
åhh ja det kan jeg godt se.
På den klinik jeg har gået hos koster det nu 1500 for IUI
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128