Hvornår mener i man kan begynde at farve sit hår igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Tystys14

Jeg har slet ikke farvet mit hår under graviditeten, og nu er det begyndt at hive meget i mig at få lidt kulør på mit hår igen, men men men, jeg ammer og prinsessen er kun 2 mdr. hvornår vil i mene man kan begynde at farve sit hår igen? Jeg tænkte på at jeg kunne farve det tilbage til min normale hårfarve så jeg helt kan stoppe med at farve det, bryder mig nemlig ikke om det stadie efter 9-12 mdr. hvor det bare er halvt farvet/kedeligt og normalt hår... virkelig et forfærdeligt stadie.  Ville lige høre jer kloge hoveder der nok ved lidt mere om den slags end jeg gør.

På forhånd takker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Mia&Allan

Nikita Victoria skriver:

Jeg har slet ikke farvet mit hår under graviditeten, og nu er det begyndt at hive meget i mig at få lidt kulør på mit hår igen, men men men, jeg ammer og prinsessen er kun 2 mdr. hvornår vil i mene man kan begynde at farve sit hår igen? Jeg tænkte på at jeg kunne farve det tilbage til min normale hårfarve så jeg helt kan stoppe med at farve det, bryder mig nemlig ikke om det stadie efter 9-12 mdr. hvor det bare er halvt farvet/kedeligt og normalt hår... virkelig et forfærdeligt stadie.  Ville lige høre jer kloge hoveder der nok ved lidt mere om den slags end jeg gør.

På forhånd takker jeg

Selvom jeg måske lyder rigtig træls i dine ører lige nu, så ville jeg vente til jeg slet ikke ammede mere....

Anmeld

26. april 2011

modesty

Jeg ville helt klart også vente til efter amning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.