hvorfor ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

hej jeg søger lidt hjælp til at finde ud af hvorfor jeg ikke bliver garvid

min dejlige kæreste og jeg har nu prøvet i over 2år og der sker bare ikke noget... det skal lige siges at jeg her en dejlige dreng på 4 år som jeg har fra et andet forhold... nu vil jeg så høre om vi kan gøre noget selv og hvad vi kan gøre og om vi måske kan få noget hjælp... vores højes ønske er at få et barne sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

min dejlige kæreste og jeg har nu prøvet i over 2år og der sker bare ikke noget... det skal lige siges at jeg her en dejlige dreng på 4 år som jeg har fra et andet forhold... nu vil jeg så høre om vi kan gøre noget selv og hvad vi kan gøre og om vi måske kan få noget hjælp... vores højes ønske er at få et barne sammen

Er I blevet tjekket om alt er som det skal være hos Jer begge? Hvis ikke, vil jeg da råde Jer til at tage forbi lægen og få en henvisning, så I kan blive tjekket, nu hvor der er gået 2 år.

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tror desværre i må forbi en læge for at få et svar på hvad det kan være. 

Det kan være mange mange ting, og nogle gange kan de ikke sige hvorfor. Men langt de fleste gange vil de kunne sige hvad det kan skyldes. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

ja det kan godt være at vi skal prøve og få en snak med lægen.... 1000 tak til jer

Anmeld

26. april 2011

tinasmor

Ja hvis I har prøvet i to år så er der vist ikke andet for end en henvisning fra lægen (dig til gynækolog og din mand skal aflægge sædprøve)

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.