Mænd... tsk tsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste gennem seks år har lige spurgt mig hvornår det nu er jeg har fødselsdag... Og det skal lige siges at et nært familiemedlem (hans side) har fødselsdag samme dato... Mænd altså!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Min kæreste gennem seks år har lige spurgt mig hvornår det nu er jeg har fødselsdag... Og det skal lige siges at et nært familiemedlem (hans side) har fødselsdag samme dato... Mænd altså!!

Det er bare så typisk!! Min mand kan kun huske min fordi vi begge har fødselsdag d. 21. Han i august og jeg i januar! Bryllupsdagen er han helt umulig med! Hehe...

Anmeld

26. april 2011

Turtles

Du skal bare spørge ham om hvornår din fødselsdag er, hver gang han ville have dig til at gøre noget for ham osv.. Til sidst kan han den uden ad Tro mig.. Hahahahahahaha!

Anmeld

26. april 2011

Kruse90

ihhhhh  bank ham oven i hovedet samtidlig med du siger datoen
Mon ikke at det så hænger ved?

Anmeld

26. april 2011

Chr-Hei

Det er typisk mænd... Min kære kæreste kan kun huske min tror jeg fordi jeg har 4 dage før hans søn .. Men spørger du ham om hans søster , mor osv aner han det ikke .. (:

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

Min mand kan heller aldrig huske min, og jeg har samme dag som hans storebror. Men heldigvis så er svigermor god til at minde ham om det i god tid. hi hi

Anmeld

26. april 2011

eElak

Sorry to say it - men det er mænd i en nøddeskal..

Tag det ikke personligt.. ;-)

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Forbløffende.
jeg er jammerlig til datoer, men så slem er jeg nu ikke..og det er min mand heller ikke.
Men jeg har da præsteret at glemme vores bryllupsdag på 1 årsdagen
Der var det min mand der huskede den
Men jeg husker da som regel de vigtigste inden for familien, hvor imod venner får at vide, at de ikke må forvente, at jeg husker deres fødselsdage, så hvis de vil have et tillykke, så må de minde mig om det en 2-3 dage i forvejen LOL.
Men det skyldes nu nok mest, at jeg i virkeligheden overhovedet ikke går op i den slags og slet ikke min egen.
Det er jo bare en dato og et tal, så for mig har det ikke nogen stor betydning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

Tror nu ikke det er noget man skal gokke specifikt mænd i hovedet over. Jeg kan altså ikke huske folks fødselsdage, heller ikke folk helt tæt på mig. Kan kun huske min kærestes, fordi det er så tæt på min termin, at jeg er særlig obs på den dato

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Det er nu heller ikke fordi det betyder noget. Griner lidt af det og ryster på hovedet. Jeg ved jo hvordan han er. Men blev da lidt overrasket over at han spurgte. Det havde jeg ikke lige ventet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.