Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sælen skriver: Hej Hvad skal du have for den hvide ??
Hej
Hvad skal du have for den hvide ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrøkenHedegaard skriver: Ville meget gerne have 200 kr. for den - men folk har syntes det var for dyrt... Så lige i dag - fredag den 13 vil jeg sælge den for 150 kr. incl. Porto
Ville meget gerne have 200 kr. for den - men folk har syntes det var for dyrt... Så lige i dag - fredag den 13 vil jeg sælge den for 150 kr. incl. Porto
Så sprænger jeg fra
sælen skriver: Så sprænger jeg fra
FrøkenHedegaard skriver: Hvad ville du give for den - vil gerne af med den nemlig Kunne jo være det var et ordentligt bud du kom med
Hvad ville du give for den - vil gerne af med den nemlig Kunne jo være det var et ordentligt bud du kom med
Jamen det er i den helt anden ende.. Så det er oki du ikk vil sælge billigere.Jeg sælger bare selv tøj herinde billigt for at det bare skal ud af vagten - men kan godt forstå hvis det har været noget dyrt at man gerne vil ha pengene nogenlunde for det igen
OP
FrøkenHedegaard skriver: ... Der bliver ved med at dukke kjoler op inde i mit skab, på sommerhylden.. Jeg kan ikke passe dem mere, de er for store.. Alle kjolerne er brugt få gange, den grønne er brugt 2 gange, den sorte er brugt 1 gang og den lyse beige er brugt måske 5 gange.. Den beige kjole er en Vero Moda kjole i str. 42. Den gønne kjole er fra MINIMUM i str. M. Den sorte er fra CLAIRE.DK og er en str. 40. Krams Rikke
... Der bliver ved med at dukke kjoler op inde i mit skab, på sommerhylden..
Jeg kan ikke passe dem mere, de er for store..
Alle kjolerne er brugt få gange, den grønne er brugt 2 gange, den sorte er brugt 1 gang og den lyse beige er brugt måske 5 gange..
Den beige kjole er en Vero Moda kjole i str. 42.
Den gønne kjole er fra MINIMUM i str. M.
Den sorte er fra CLAIRE.DK og er en str. 40.
Krams Rikke
HOP OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128