jer med falkeblik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

Hej tøzer,

Faldt lige over en efterlysning af mig i en anden tråd  

beklager at jeg ikke fik givet en update igår, men jeg var bare sååååå træt  

Min mand skulle jo have den fantastiske nyhed da han kom hjem igår, så derfor havde jeg lavet et lille uglekort (set i "hendes verden") hvor man kunne løfte vingerne, under den ene vinge havde jeg skrevet "Tillykke" og under den anden vinge stod der "Du skal være FAR" og så havde jeg klistret graviditetstesten fast

Han nåede knap ind af døren så kunne jeg ikke vente mere og gav ham kortet, han læste og så helt forvirret frem og tilbage fra mig og kortet.. "er det rigtigt?" spurgte han... jeg nikkede og svarede at sådan noget ville jeg ski da ikke joke med...

...også tudede vi og han nussede maven  

Kunne slet ikke sige noget længe.. men så kom der bare en strøm af formaninger, nu passer du på, og du må ikke lave noget, er du træt, har du ondt osv osv...

Vi er begge meget nervøse for at der skal ske noget med Øko-uglen håber, ønsker SÅ meget at den vil blive i sin lille ugle-hule og vokse sig stor og fin

Vi lå lææænge og snakkede om alt og intet og det sidste han sagde inden vi faldt i søvn var "Kæææft vi er dygtige" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Stort tillykke!

Kan ikke vente med og høre hvem du er, det er alt for spændende

Hvor er det fantastisk! Både dig og Alexis laver en Tjuhl

Jahhhh  Og CamillaValby gjorde det også for et par måneder siden. Hvor er det fedt 

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej tøzer,

Min mand skulle jo have den fantastiske nyhed da han kom hjem igår, så derfor havde jeg lavet et lille uglekort (set i "hendes verden") hvor man kunne løfte vingerne, under den ene vinge havde jeg skrevet "Tillykke" og under den anden vinge stod der "Du skal være FAR" og så havde jeg klistret graviditetstesten fast

Han nåede knap ind af døren så kunne jeg ikke vente mere og gav ham kortet, han læste og så helt forvirret frem og tilbage fra mig og kortet.. "er det rigtigt?" spurgte han... jeg nikkede og svarede at sådan noget ville jeg ski da ikke joke med...

Kunne slet ikke sige noget længe.. men så kom der bare en strøm af formaninger, nu passer du på, og du må ikke lave noget, er du træt, har du ondt osv osv...

Vi er begge meget nervøse for at der skal ske noget med Øko-uglen håber, ønsker SÅ meget at den vil blive i sin lille ugle-hule og vokse sig stor og fin

Vi lå lææænge og snakkede om alt og intet og det sidste han sagde inden vi faldt i søvn var "Kæææft vi er dygtige" 

Hvor fantastisk.

Ja og man føler sig dygtig gør man, hehe!! 

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Hej tøzer,

årh hvor dejligt.. og beklager jeg ikke kunne vente igår..  havde bare tænkt så meget på dig.. 

håber også snart vi får sat navn på, så jeg kan se om jeg har ret..  

det bedste til jer alle.. 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

bøgelund1 skriver:

årh hvor dejligt.. og beklager jeg ikke kunne vente igår..  havde bare tænkt så meget på dig.. 

håber også snart vi får sat navn på, så jeg kan se om jeg har ret..  

det bedste til jer alle.. 

Det er skam helt iorden  rart at vide at der bliver tænkt på én

Og mht. navn..... 

.....du gætter bare løs, skal nok sige til hvis du rammer plet

Anmeld

28. april 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

Hej tøzer,

Ihhh.. Hvor er det skønt!!!!!! 

Du får mig jo helt til at tude af glæde (Er lidt fyldt med hormoner)!! 

!00.000.000.000.000.000 X TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-hilsen, MedRogn (Er 8+0 i dag og lige hjemvendt fra lægen med vandrejournalen i hånden her til morgen, så er lidt let til glædestårer!)

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Det er skam helt iorden  rart at vide at der bliver tænkt på én

Og mht. navn..... 

.....du gætter bare løs, skal nok sige til hvis du rammer plet

og for ikke at misforstå dig, så må jeg skrive NU i DEN HER DEBAT, mit gæt på dit navn?!? årh hvis det er forkert, kan det være jeg afslører andre?!  

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

MedRogn skriver:

Ihhh.. Hvor er det skønt!!!!!! 

Du får mig jo helt til at tude af glæde (Er lidt fyldt med hormoner)!! 

!00.000.000.000.000.000 X TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-hilsen, MedRogn (Er 8+0 i dag og lige hjemvendt fra lægen med vandrejournalen i hånden her til morgen, så er lidt let til glædestårer!)

Mange tak

og kender godt det med hormonerne...

kom selv til at snøfte lidt igår, da jeg så en reklame med en baby i

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

bøgelund1 skriver:

og for ikke at misforstå dig, så må jeg skrive NU i DEN HER DEBAT, mit gæt på dit navn?!? årh hvis det er forkert, kan det være jeg afslører andre?!  

Ja du må gerne gætte her

men ja, pas på du ikke kommer til at afsløre andre

Anmeld

28. april 2011

camilla28

altså  som alle andre er der 2 streger

min 1 test på barn nr 2 var der kun en streg på og der var jeg  rimelig lant henne sååå

stort tillykke  hvor er det bare fantastiks for jer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.