Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ser også 2 streger. Mange gange tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg fatter det ikke, sidder bare med gåsehud über alles og tårer der triller
og det er bare så ironisk egentlig, vi har haft en barnevogn til salg lææææænge fordi vi jo ikke regnede med at få brug for den, og den fik vi så solgt i påsken, og den er liige blevet afhentet her til morgen.. det er da lidt for underligt..
Tillyyyyyyyyykke
Hvor er det bare fantastisk . Og jeg tror vist at jeg har gættet hvem du er
2 streger springer I mine FALKEØJNE
TILLYKKE
Anonym skriver: tak tøzer, der fik i mig da lige til at tude på den gode måde var bange for at jeg var blevet skør.. skulle have mens idag og testen er ikke taget med morgenurin.. så håber det er et godt tegn det har også taget os 2 år og 7 mdr.. 3 iui, 1 ivf forsøg og 2 MA... så håber virkeligvirkelig at den er der og at den bliver derinde (og så er den endda helt øko-lavet)
tak tøzer, der fik i mig da lige til at tude på den gode måde
var bange for at jeg var blevet skør.. skulle have mens idag og testen er ikke taget med morgenurin.. så håber det er et godt tegn
det har også taget os 2 år og 7 mdr.. 3 iui, 1 ivf forsøg og 2 MA...
så håber virkeligvirkelig at den er der og at den bliver derinde
(og så er den endda helt øko-lavet)
Åhh hvor utroligt fantastisk og så på sådan en dejlig dag!! Måske er det derfor dagen er så dejlig!! Tillykke tillykke endnu engang!!
Mutti2B skriver: Tillyyyyyyyyykke Hvor er det bare fantastisk . Og jeg tror vist at jeg har gættet hvem du er
det er nu heller ikke fordi det skal være tystys men syns nu at jeg vil fortælle det til manden og de store børn inden jeg "springer ud" herinde
Endnu en øko-baby..fantastisk!!!! Ihhh er MEGA nysgerrig på hvem du er....(pssst sig det nuuuu)
Stort tillykke
Anonym skriver: det er nu heller ikke fordi det skal være tystys men syns nu at jeg vil fortælle det til manden og de store børn inden jeg "springer ud" herinde
He he, det kan jeg dælme godt forstå. Det var bare min indre detektiv der nød at komme lidt på arbejde
Anonym skriver: ...hvad ser i her??
...hvad ser i her??
2 streger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128