har forelsket mig i en vugge til bebse, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

er det nødvendigt med en vugge ??

vi har købt seng og vi har kravlegård og aktivitets tæpper så jeg tænker at der er masser af steder hvor den lille kan få sig en morfar..

men omvendt så har jeg også bare forelsket mig i den her vugge og kan sagtens se det smukke og hyggelige i at baby ligger der og sover middags lur eller om natten den første tid..

kan i ikke komme med jeres erfaringer vedr. vugge til baby jeg er så meget i tvivl om det er nødvendig eller om det er spild af penge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Tip!

Anonym skriver:

vi har købt seng og vi har kravlegård og aktivitets tæpper så jeg tænker at der er masser af steder hvor den lille kan få sig en morfar..

men omvendt så har jeg også bare forelsket mig i den her vugge og kan sagtens se det smukke og hyggelige i at baby ligger der og sover middags lur eller om natten den første tid..

kan i ikke komme med jeres erfaringer vedr. vugge til baby jeg er så meget i tvivl om det er nødvendig eller om det er spild af penge :-)

Nope... brugte hans lift... så stod han ellers der på bordet og sov..

Anmeld

26. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Flow skriver:

Nope... brugte hans lift... så stod han ellers der på bordet og sov..

Det samme gjorde vi - til begge børn

Anmeld

26. april 2011

Tip!

MoarHvidovre skriver:

Det samme gjorde vi - til begge børn

Syns bare at mange køber alt alt for meget... begræns det dog en smule... baby er ret ligeglad om den sover i liften eller en vugge..

Anmeld

26. april 2011

Melbek

Anonym skriver:

Vi havde en vugge, der stod i vores soveværelse, hvor Sarah sov i om natten og Kun om natten. Om dagen når hun skulle sove, lå hun den første tid i en lift og senere i barnevognen. Nu er hun så stor at hun ligger i tremmesengen på hendes værelse. Vi har også kravlegård pga. hunden, men den har hun aldrig sovet i. Det har været vigtigt for mig, at hun har vist, at liften/barnevognen sover man i om dagen og vuggen/tremmesengen sover man i om natten. Så leg og søvn er to forskellige ting

Vi har været rigtig glade for vuggen, da tremmesengen virkede alt alt for stor til hende i starten. Da hun voksede ud af vuggen, passede det fint med tremmesengen

Anmeld

26. april 2011

Melbek

Flow skriver:

Syns bare at mange køber alt alt for meget... begræns det dog en smule... baby er ret ligeglad om den sover i liften eller en vugge..

Så er det jo så dejligt, man kan låne en masse ting

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

jeg vil nu også købe en brugt vugge af vores venner og hvis ikke jeg synes det er noget, kan jeg sælge den igen - men kan godt li ideen om at baby ligger i vugge den første tid netop fordi sengen virker kæmpe stor til en lille baby..

jeg kan jo flytte rundt med vuggen som det passer mig sådan at den både sove i den i soveværelset men også i stuen når der skal tages morfar..

men måske det er for meget..

Anmeld

26. april 2011

Tip!

Melbek skriver:

Så er det jo så dejligt, man kan låne en masse ting

ja hvis man er til at låne ting... det ville jeg personligt ikke gøre, men det er jo op til en selv..

Anmeld

26. april 2011

Melbek

hvordan kan det være du ikke vil låne? ...hvis man putter en ny madras i vuggen, liften eller sengen, så er den vel så god som ny?

Jeg låner gerne ting af nære veninder og familie, da jeg har masser af ting til Sarah, at bruge mine penge på

Anmeld

26. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Vi brugte liften, så kunne ikke se fornuften i at bruge 1000kr på en lækker vugge. Kan godt se det romantiske i det, men synes det var lettere med liften, for der var jo "tag" på så man kunne skærme af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.