Anonym skriver:
er det nødvendigt med en vugge ??
vi har købt seng og vi har kravlegård og aktivitets tæpper så jeg tænker at der er masser af steder hvor den lille kan få sig en morfar..
men omvendt så har jeg også bare forelsket mig i den her vugge og kan sagtens se det smukke og hyggelige i at baby ligger der og sover middags lur eller om natten den første tid..
kan i ikke komme med jeres erfaringer vedr. vugge til baby jeg er så meget i tvivl om det er nødvendig eller om det er spild af penge :-)
Vi havde en vugge, der stod i vores soveværelse, hvor Sarah sov i om natten og Kun om natten. Om dagen når hun skulle sove, lå hun den første tid i en lift og senere i barnevognen. Nu er hun så stor at hun ligger i tremmesengen på hendes værelse. Vi har også kravlegård pga. hunden, men den har hun aldrig sovet i. Det har været vigtigt for mig, at hun har vist, at liften/barnevognen sover man i om dagen og vuggen/tremmesengen sover man i om natten. Så leg og søvn er to forskellige ting 
Vi har været rigtig glade for vuggen, da tremmesengen virkede alt alt for stor til hende i starten. Da hun voksede ud af vuggen, passede det fint med tremmesengen 
Anmeld