flyvetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. april 2011

mortilnoahogmelina

Nogen af jer som har været ved at flyve med jeres små guldklumper ?
Yéar , vi nåede jo ingen steder inden lillemand kom til verdnen , men sørme om vi ikke skal 14 dage til tyrkiet i juni
Med min mor hendes mand min lillebror , storebror hans kæreste mig og min kæreste og selvfølgelig lillemand , men han er kun 5 måneder til den tid , så jeg er jo virkelig spændt på hvordan det hele forløber heldigvis har vi en masse god hænder til at hjælpe i den tid .
Og nøj hvor jeg dog GLÆDER mig for sindsygt - er første rejse mig og kæresten skal på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Chr-Hei

Pernille08 skriver:

Nogen af jer som har været ved at flyve med jeres små guldklumper ?
Yéar , vi nåede jo ingen steder inden lillemand kom til verdnen , men sørme om vi ikke skal 14 dage til tyrkiet i juni
Med min mor hendes mand min lillebror , storebror hans kæreste mig og min kæreste og selvfølgelig lillemand , men han er kun 5 måneder til den tid , så jeg er jo virkelig spændt på hvordan det hele forløber heldigvis har vi en masse god hænder til at hjælpe i den tid .
Og nøj hvor jeg dog GLÆDER mig for sindsygt - er første rejse mig og kæresten skal på

Vil gerne have lov til følge med her.. Skal selv afsted til september hvor min endnu ufødte søn vil være en tre mdr og er så spændt på hvordan det vil forløbe sig ... Og er meget i tvivl om jeg skal have barnevogn med.. hehe ...

Men mon ikke det bliver en god tur for Jer.. Jo dejligt der er så mange med til at aflaste Jer lidt osv.. Der er jo nok nok der gerne vil hygge med lilletrold

Anmeld

26. april 2011

Mumto3

Det er super nemt at rejse med små babyer! De kræver jo igenting (i forhold til en 1årig!)

Det vigtigste er bare at sørge for at udligne trykket i ørene  ved start og landing. Jeg har altid ammet mine!

Hvis man kan rykke en middagslur så de sover på turen er det jo perfekt, men ellers gør det ikke noget. Man sidder jo alligvel bare der i flyveren har har god tid til at 'lege' med de små.

Jeg fik det råd, HELE tiden at have babyselen på (den får du udleveret i flyveren), og det er smart for hvis baby pludselig falder i søvn på skødet, ja, så har de deres sele på, hvis de pludselig tænder 'tag sele på skiltet', og så skla man ikke til at mosle rundt med en sovende baby.

rigtig god tur!!!

Anmeld

26. april 2011

Fru Nielsen

Vi var ude og flyve da Mathias var 3 mdr, og det gik super godt begge veje... Han sov bare!! Bare en sut i munden, det forbygger propper i ørene.....

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Heidi-ra skriver:

Vil gerne have lov til følge med her.. Skal selv afsted til september hvor min endnu ufødte søn vil være en tre mdr og er så spændt på hvordan det vil forløbe sig ... Og er meget i tvivl om jeg skal have barnevogn med.. hehe ...

Men mon ikke det bliver en god tur for Jer.. Jo dejligt der er så mange med til at aflaste Jer lidt osv.. Der er jo nok nok der gerne vil hygge med lilletrold

DEt er du mere end velkommen til
Vi HAR en gammel gammel brugt klapvogn vi skal have med da de desværre ikke passer på tingene i lufthavnene og jeg vil ikke have ødelagt min ellers fantastiske barnevogn
Men jo tror helt sikkert os det bliver en fantastist tur

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Mumto3 skriver:

Det er super nemt at rejse med små babyer! De kræver jo igenting (i forhold til en 1årig!)

Det vigtigste er bare at sørge for at udligne trykket i ørene  ved start og landing. Jeg har altid ammet mine!

Hvis man kan rykke en middagslur så de sover på turen er det jo perfekt, men ellers gør det ikke noget. Man sidder jo alligvel bare der i flyveren har har god tid til at 'lege' med de små.

Jeg fik det råd, HELE tiden at have babyselen på (den får du udleveret i flyveren), og det er smart for hvis baby pludselig falder i søvn på skødet, ja, så har de deres sele på, hvis de pludselig tænder 'tag sele på skiltet', og så skla man ikke til at mosle rundt med en sovende baby.

rigtig god tur!!!

JEg har nemlig os tænkt på det med trykket i ørene , dejligt du lige nævner det .
Og tak for de mange andre råd .

Anmeld

26. april 2011

Kvindemin

ville ikke være nervøs for flyveturen, mere varmen i juni

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Fru Nielsen skriver:

Vi var ude og flyve da Mathias var 3 mdr, og det gik super godt begge veje... Han sov bare!! Bare en sut i munden, det forbygger propper i ørene.....

HVor er det dejligt at ghøre det sagtens kan lade sig gøre
Tusinde tak for råd .

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Chritinap skriver:

ville ikke være nervøs for flyveturen, mere varmen i juni

Ja , men juni er en af de bedste måneder på året med mindre du vil rejse i april maj . Og det skulle os passe med de andre kunne få ferie .
Vi tager det som en oplevelse vi håber han tager det godt .

Anmeld

26. april 2011

Mumto3

Pernille08 skriver:

Ja , men juni er en af de bedste måneder på året med mindre du vil rejse i april maj . Og det skulle os passe med de andre kunne få ferie .
Vi tager det som en oplevelse vi håber han tager det godt .

Vi var i Malaysia da vores den ældste var 4 mdr gammel. Jeg valgte at tage MME med der skal blandes op med vand, og så tænkte jeg at jeg kunne fortynde det lidt, så han fik lidt ekstra væske. Men det blev nu ikke aktuelt. Han fik bare en flaske vand i ny og næ. -og så holdt vi ham helt ude af solen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.