Jeg har lige brug for at læsse nogle ting, af og håber at det er oki at det lige bliver jeres øjne det går udover..
ved ikk engang hvor jeg skal starte henne, i alt det her, men her i påsken havde jeg fødselsdag, og havde en dejlig dag, med famillie og venner og alt var bare som det skulle være, fik nogle dejlige gaver og solen stod højt, ja ingen ting kunne gå galt den da, men men, tre dage efter ringer min mor og beder min søster og jeg komme at komme ned til mine folædre for de skulle fortælle os noget, og selvfølgelig kommer vi. og vi sidder og snakker i bilen om hva det mon er de vil fortælle os.
Da vi kommer falder bombe.!!!
Mine forældre skal skilles efter 26 år. slug den.
og det er min mor som skrider.
jeg regaere voldsom og min søster ja ved jeg enlig ikk.
men jeg kommer hurtig til fantningen igen, for det er jo bedre de har det godt hver for sig end af r..... til sammen..
oveni det hele får flytter min mor i weekend, plus hun lige tog væk ind til, så vi står her ret meget alene og min far er helt ude af den og sumper rundet i sig ejen lille verden.
jeg ville gerne have været nede ved min mor i dag for jeg vil gerne have hovede og hale i alt det her, men det er bare så svært når jeg ikk rigtig ved noget, og jegkan jo ikk gøre kræv på at vide alt mellem dem to. men det er så svært, ofr jeg står helt alene med det hele, da min søster er nød til at rejse hjem igen da hun skal arbejde. men jeg står her med en lille på armen og en gård at passe plus arbejde ved siden af og har en kæmpe byde på min skulder.. 

der er bare så mange ting i det hele og har ikk rigtig nogen at snakke med da jeg ikk vil være til besvære for dem.. puhaaa synes det er svært.
tak for i lyttede.. knus