Please hjælp! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym da jeg ved der er flere som kender mig herinde og det er lidt tys tys...
Men har virkelig brug for jeres hjælp, og hvis I genkender mig så please lad vær med at skriv hvem jeg er

Jeg skulle have haft min mens her for 4 dage sidenm den er stadig ikke kommet og der er ingen tegn på det den er på vej.
Men men men, jeg har taget en test, og den er negativ.
Nogle som har prøvet det? Nogle som har været lang tid om at teste positiv? Skal jeg kontakte lægen eller teste igen, i så fald hvornår ville i teste igen?

Håber virkelig I kan hjælpe mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Skriver lige som anonym da jeg ved der er flere som kender mig herinde og det er lidt tys tys...
Men har virkelig brug for jeres hjælp, og hvis I genkender mig så please lad vær med at skriv hvem jeg er

Jeg skulle have haft min mens her for 4 dage sidenm den er stadig ikke kommet og der er ingen tegn på det den er på vej.
Nogle som har prøvet det? Nogle som har været lang tid om at teste positiv? Skal jeg kontakte lægen eller teste igen, i så fald hvornår ville i teste igen?

Jeps..jeg har aldrig kunnet testes positiv før langt inde i graviditeterne.
Jeg har altid skulle have det tjekket med en GU, en blodprøve og en scanning.
Og det er der en del piger, der også har oplevet ved jeg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

mizzblondie

Anonym skriver:

jeg blev gravid i januar og testen viste først positiv i marts måned så det kan sagtens ske for tog både en i januar og i febuar der var negative

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeps..jeg har aldrig kunnet testes positiv før langt inde i graviditeterne.
Jeg har altid skulle have det tjekket med en GU, en blodprøve og en scanning.
Og det er der en del piger, der også har oplevet ved jeg.

Kærligst
Sussie

Okay, vil du anbefale at jeg kontakter lægen så? Eller skal jeg prøve at vente lidt  
Vil ikke kontakte lægen endnu hvis da alligevel siger jeg skal vente hehe 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

mizzblondie skriver:

jeg blev gravid i januar og testen viste først positiv i marts måned så det kan sagtens ske for tog både en i januar og i febuar der var negative

Hov ja det var da lidt vildt

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay, vil du anbefale at jeg kontakter lægen så? Eller skal jeg prøve at vente lidt  
Vil ikke kontakte lægen endnu hvis da alligevel siger jeg skal vente hehe 

Vent til at næste mens evt udebliver og test selv igen om en uges tid. Er den stadig negativ, så vent som sagt med at gå til lægen.
Kommer næste mens ikke, så er det tid at gå til lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vent til at næste mens evt udebliver og test selv igen om en uges tid. Er den stadig negativ, så vent som sagt med at gå til lægen.
Kommer næste mens ikke, så er det tid at gå til lægen.

Kærligst
Sussie

Okay det prøver jeg lige at gøre så
Tak for svaret  

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay det prøver jeg lige at gøre så
Tak for svaret  

det var så lidt

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

det var så lidt

Anmeld

26. april 2011

Fru Hansen

hmm

Jeg kan ikke lige læse på dit indlæg om du gerne vil være gravid ?

Hvis du gerne vil være gravid ville jeg sige at du jo kan prøve at teste igen om et par dage. Eller vente og se om menses dukker op. Nogen gange kan menses bare være forsinket pga stress eller andet.

Hvis du ikke vil være gravid ville jeg kontakte læge og en snak og evt. få en tid så du kan nå at få en abort inden du kommer for langt hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.