Anbefal en cykelanhænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.085 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2011

spj

Kom med jeres erfaringer og anbefalinger af cykelanhænger. Vi kunne nemlig rigtig godt tænke os en til lillepigen, men kan slet ikke finde ud af hvad det skal være for en. Da vi ikke har så mange penge, må det gerne være en der ikke koster det hvide ud af øjnene, men den skal selvfølgelig stadigvæk være sikker for vores datter at sidde i.

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Sara.

Vi har næsten lige købt en, og derfor har jeg kigget næsten alt igennem på nettet....

Det jeg kom frem til var:

Denne her er klart den bedste men også dyreste! En bekendt har vognen og den er virkelig lækker!!!!!! pris ca. 6000

En  anden som scorer højt i de forskellige test er den man køber i kvickly som hedder Cykel Track

Vi endte op med at købe den da vi ikke har penge til den øverste. Den koster 1999, men er lige nu på tilbud til 1499.

Den er ikke lige så lækker som den første men lå på 2. pladsen i en test.

Min søn er 1 år og kan godt sidde i den, men vil tro at barnet ikke skal være meget yngre for at det ikke sidder stabilt nok i den ellers.

En anden vogn jeg kiggede meget på og i starten ville ha er denne her. Da den passer os prismæssigt og også virker lækker. Den koster ca.3-4000 mener jeg. Men lå bare i bunden af mange test, derfor gik jeg fra den.

Anmeld

27. april 2011

Sara.

Glemte at skrive at cykle anhængeren Winther Dolphin i Norge er erklæret ulovlig af den norske miljømyndighed....

Noget med at der i "vinduet" er meget af en slags ftalat i(staves?).

Men den er ikk ulovlig i danmark da man ikke ser vinduet som noget barnet kommer i berøring med.... men tænker det da er værd at ha med i sine overvejelser.

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Jeg har købt denne:

http://www.abckids.dk/Nordic%20Cab%20cykelanh%C3%A6nger%20ABC%20KIDS.%20St%C3%B8rste%20udvalg%20cykelanh%C3%A6ngere%20og%20l%C3%B8bevogne.htm

Som jeg skal hente i morgen...glæder mig!!!!

Lisbeth2910 har anbefalet den og de er meget tilfredse med den

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

lærkes_mor skriver:

Vi har næsten lige købt en, og derfor har jeg kigget næsten alt igennem på nettet....

Denne her er klart den bedste men også dyreste! En bekendt har vognen og den er virkelig lækker!!!!!! pris ca. 6000

En  anden som scorer højt i de forskellige test er den man køber i kvickly som hedder Cykel Track

Vi endte op med at købe den da vi ikke har penge til den øverste. Den koster 1999, men er lige nu på tilbud til 1499.

Min søn er 1 år og kan godt sidde i den, men vil tro at barnet ikke skal være meget yngre for at det ikke sidder stabilt nok i den ellers.

En anden vogn jeg kiggede meget på og i starten ville ha er denne her. Da den passer os prismæssigt og også virker lækker. Den koster ca.3-4000 mener jeg. Men lå bare i bunden af mange test, derfor gik jeg fra den.

(citerer lige indlæg for at få billederne

Vi har nogle venner der lige har fået den øverste. De er rigtig glade for dem. Flere vennepar startede med at købe de cykelvogne til ca 1500 kr. men det var noget med at de er dødbesværlige at få på og af cyklen, hvori mod den øverste er meget nemmere. Det havde stor betydning da flere af dem skulle bruge cyklen både med og uden anhænger tit.

Har ikke selv erfarring med cykelanhæger

Anmeld

27. april 2011

lærkes_mor skriver:

Som 'Tinas mor' skriver,  så er der nogle der siger den er besværlig at få af og på! Hvordan har I oplevet det??

Jeg har nemlig overvejet meget at købe den, nu den er på tilbud, så vi kan komme ud i det gode vejr!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. april 2011

spj

lærkes_mor skriver:

Tak for svar.

Vi har også kigget på den fra kvickly og tror også det blive den vi ender med at købe. Dejligt at høre fra andre at den er fin til pengene. Min datter er også 1 år, så dejligt at høre fra nogen med børn på samme alder.

Anmeld

27. april 2011

spj

dorthemus skriver:

Jeg har købt denne:

http://www.abckids.dk/Nordic%20Cab%20cykelanh%C3%A6nger%20ABC%20KIDS.%20St%C3%B8rste%20udvalg%20cykelanh%C3%A6ngere%20og%20l%C3%B8bevogne.htm

Som jeg skal hente i morgen...glæder mig!!!!

Lisbeth2910 har anbefalet den og de er meget tilfredse med den

Ja, det så jeg godt i et af de andre indlæg. Den ser også rigtig lækker ud, men synes bare lige den er dyr nok. Håber du bliver glad for den.

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

spj skriver:

Ja, det så jeg godt i et af de andre indlæg. Den ser også rigtig lækker ud, men synes bare lige den er dyr nok. Håber du bliver glad for den.

Det tror jeg at jeg gør....har desværre for dårlige erfaringer med at købe for billigt mht sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.