kommer pakkeposten ikke snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.789 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

eliasogmor

uhh haa er aå utåldmodig..pakkepost manden har ikke været endnu..og mine nye tasker skulle gerne være med...hvornår kommer jeres postmand pakke mand.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

fam.4xc

Min postmand havde min rygsæk med... eller han ringede på døren, men stod lige i noget som jeg ik ku rende fra, så må på posthuset og hente den istedet nu

Anmeld

30. oktober 2008

eliasogmor

æv...den normale post har været......eller var det den anden post, der afleverede jeres( ham i bilen)

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

uhh haa er aå utåldmodig..pakkepost manden har ikke været endnu..og mine nye tasker skulle gerne være med...hvornår kommer jeres postmand pakke mand.....?

Har lige modtaget 4 lækre Katvig trøjer fra vores søde Katvig sælger her inde og den kom klokken ca. 10.30 60.png

Anmeld

30. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Har lige modtaget 4 lækre Katvig trøjer fra vores søde Katvig sælger her inde og den kom klokken ca. 10.30 60.png

snyd altså......

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

æv...den normale post har været......eller var det den anden post, der afleverede jeres( ham i bilen)

Her nede på landet kommer posten kun i bil 76.gif - det var den normale post der kom med min pakke - men ved ikke om det er fordi han er i bil han gør det ?

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

snyd altså......

He He ... den skal nok komme 60.png... bare vent før end du aner ringer det på døren...

Anmeld

30. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Her nede på landet kommer posten kun i bil 76.gif - det var den normale post der kom med min pakke - men ved ikke om det er fordi han er i bil han gør det ?

hmm..den " normale" post er scooter posten..og så er der den post det har pakkerne med han kommer vist i bil..men ved jo så ikke hvordan maibritt har sendt taskerne...æv kommer de ikke snart...

Anmeld

30. oktober 2008

eliasogmor

poooooooooossssstttttt kkkkkkkkkkkkoooooommmmmmmmm nnnnnnuuuuuuuu

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

hmm..den " normale" post er scooter posten..og så er der den post det har pakkerne med han kommer vist i bil..men ved jo så ikke hvordan maibritt har sendt taskerne...æv kommer de ikke snart...

Hmmm tja.... har du bestil mere end en er det nok som pakke, men ellers er det som brev... 60.png.... (tror jeg nok)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.