hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

OKtober projekt

Ja min mens lader vente på sig. Den skulle være kommet mandag/tirsdag... Har testet både i dag og i går. Negativ.

Men jeg har jo hørt, at det er forskelligt hvor hurtige vores kroppe er til at producere hcg. Derfor kunne jeg godt tænke mig at hører hvorlangt i´var henne før i kunne teste positiv??

Jeg har graviditets symptomer som ømme brsyter, træthed og ligamentsmerter.

Håber på en masse svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Lulle25

De 2 første graviditeter var jeg 5+3 og 5+4. Men denne graviditet var jeg 7+3, så der var jeg langt henne.
Held og lykke
Kram Louise 14+0

Anmeld

30. oktober 2008

OKtober projekt

Lulle25 skriver:

De 2 første graviditeter var jeg 5+3 og 5+4. Men denne graviditet var jeg 7+3, så der var jeg langt henne.
Held og lykke
Kram Louise 14+0

Tak. Det var sent.
Kunne du mærke på din krop at du var gravid eller gik du i uvisheden?

Anmeld

30. oktober 2008

Lulle25

Var ved lægen i starten af august for havde rigtig mange mavesmerter, han undersøgte mig indvendig og fik taget en graviditetstest, men han sagde så nej du er ikke gravid. Nå fik nogle piller som jeg heldigvis ikke tog, da jeg stadig ammede lidt på det tidspunkt.
Tog så en test i midten af august igen =negativ og så tog jeg en den 5 sep. den var positiv meget positiv, så var alså gravid og tog faktisk kun den test den 5. sep. fordi jeg havde så voldsom kvalme i flere dage og det har jeg desværre stadig og mener det var 6 + 1 og egentlig ikke 7+3, så i uge 7 opdagede jeg det
Held og lykke

Anmeld

30. oktober 2008

MetteT

Jeg ku teste positiv allerede dagen efter jeg sku ha haft min mens..

Anmeld

30. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg testede positiv 3 dage efter, at jeg skulle have min mens

Katja 20+0

Anmeld

30. oktober 2008

Fam. Madsen

ja jeg var 2mdr. henne før jeg fandt ud af det..45.png så jeg var langt henne45.png

hilsen sandra med en vidunderlig søn på snart 5mdr.

Anmeld

30. oktober 2008

3rollinger

Jeg testede positiv 2-3 dage efter jeg skulle have haft min mens, begge gange.

Held og lykke

Knus
Trine

Anmeld

30. oktober 2008

AKG

Lulle25 skriver:

Var ved lægen i starten af august for havde rigtig mange mavesmerter, han undersøgte mig indvendig og fik taget en graviditetstest, men han sagde så nej du er ikke gravid. Nå fik nogle piller som jeg heldigvis ikke tog, da jeg stadig ammede lidt på det tidspunkt.
Tog så en test i midten af august igen =negativ og så tog jeg en den 5 sep. den var positiv meget positiv, så var alså gravid og tog faktisk kun den test den 5. sep. fordi jeg havde så voldsom kvalme i flere dage og det har jeg desværre stadig og mener det var 6 + 1 og egentlig ikke 7+3, så i uge 7 opdagede jeg det
Held og lykke

Ih hvor sjovt Louise... så fandt du ud af at du var gravid på Kristians 1 års fødselsdag

Jeg testede positiv dagen efter at jeg skulle have haft min mens.... men har hørt om mange der testede negativt flere gange men faktisk var gravid

Anmeld

31. oktober 2008

Anja

Første gang testede jeg positiv da jeg var 5+0 - en lille uge efter mens skulle være kommet.

Anden gang testede jeg positiv den dag mens skulle være kommet og da jeg blev sendt til tidlig scanning viste det sig at jeg faktisk havde testet positiv da jeg var 3+2 !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.