Vuc ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Orkide86

Hej..

Nogen der vednoget om VUC?

Jeg overvejer at starte på en af de pakker de har, men kan ikke helt finde ud af om det er noget man selv skal betale?

Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Holbæktrunten

Uh, nu er det en del år siden... Men jeg tog sygeplejeskepakken for ca 8 år siden... 

Mener at man betaler et lille beløb pr fag - tror atdet dengang var 3-400 kr... Men måske blander jeg det sammen med det enkeltfag (psykologi) som jeg startede på inden jeg meldte mig på pakken...

Men prøv at ringe til VUC, eller evt tjek deres hjemmeside. 

Det var en FANTASTISK oplevelse for mig at tage den der pakke - den absolut beste beslutning i hele min skolegang. Savner det faktisk - den seriøse undervisning og dejlige klassekammerater der var voksne...

Anmeld

26. april 2011

henh01

Hej

Man skal betale pr fag, men det er vidst noget man kan få tilbage hvis man består

Anmeld

26. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg overvejer at starte på en af de pakker de har, men kan ikke helt finde ud af om det er noget man selv skal betale?

Nogen der ved noget?

uha.

Da jeg startede på VUC var jeg lige blevet færdig med folkeskolen, dvs. 7-8 år siden.

Jeg valgte en 2 årig HF igennem enkeltfag, da jeg ikke havde fysik kemi fra folkeskolen.

Jeg skulle selv betale hver enkelt fag, og gennemførte jeg uddannelsen fik jeg selvfølgelig pengene tilbage. tror det var 300-480kr pr fag jeg betalte..... og fik så ikke pengene tilbage, da jeg ikke gennemførte uddannelsen.... desværre.

Jeg aner ikke om det stadig er sådan, men sådan var det da jeg gik der

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Holbæktrunten skriver:

Uh, nu er det en del år siden... Men jeg tog sygeplejeskepakken for ca 8 år siden... 

Mener at man betaler et lille beløb pr fag - tror atdet dengang var 3-400 kr... Men måske blander jeg det sammen med det enkeltfag (psykologi) som jeg startede på inden jeg meldte mig på pakken...

Men prøv at ringe til VUC, eller evt tjek deres hjemmeside. 

Det var en FANTASTISK oplevelse for mig at tage den der pakke - den absolut beste beslutning i hele min skolegang. Savner det faktisk - den seriøse undervisning og dejlige klassekammerater der var voksne...

Det er samme pakke jeg havde tænkt på, tror jeg vil prøve ringe der til for synes hjemmesiden er lidt svær at finde ud af.

Anmeld

26. april 2011

Kamulla

jeg ved ikke om du betaler for pakker.. alm HF studerende i klasser herude betaler ikke for at have fag, men det gør jeg da det er via enkeltfag jeg tager, så giver penge for hvert fag jeg tager, og når jeg har fået min sidste HF eksamen og bestået får jeg alle pengene igen

Anmeld

26. april 2011

Maja_4000

Man skal selv betale .. I hvert fald i Roskilde :b Men som andre skriver , får du pengene tilbage , hvis du bliver færdig 

Anmeld

26. april 2011

Mischa

Mirjam123 skriver:

Hej..

Nogen der ved noget?

Jeg er ved at tage HF sygeplejerske pakken + fuld HF på VUC.

du skal betale for fagene som du tager men dem kan du søge om at få betalt tilbage fra du starter sammen med din SU.

Anmeld

26. april 2011

liwsmor

Mirjam123 skriver:

Hej..

Nogen der ved noget?

jeg skal betale lidt over 400 kr pr. fag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.