her er stille idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

moniquesmor

hvad laver i tøser sin der er så stille idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

fam.4xc

jeg hygger med min lille forkølede mus... på en af de sidste dage vi har sammen inden vuggestue start mandag
Vi har lige fået frokost og vil snart hente barne
vognen og ud og gå en tur og hente Caroline i børnehaven på vej hjem...

Når Claes så kommer hjem skal vi hjem til mine forældre med 2 snottede unger og fejre min far der har fødselsdag på lørdag og sidste arbejdsdag i morgen, men de rejser til Gran Canaria lørdag morgen, så derfor i dag Det blir ik sent for Caroline skal jo op i morgen og begge piger er trætte ved 19.30 tiden...

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

Arbejder... 60.png... passer alle rollingerne på en kold og lidt trist torsdag, men så er det heldigvis snart fredag og WEEKEND.... Hvad med dig selv ?

Anmeld

30. oktober 2008

A.

vo er lige kommet hjem vi vasr ud og gå tur med min veninde og bagefter skulle vi lige har kop kaffe hos hende så nu skal jeg til at gøre rent osv så er jeg klar til min date iaften

Anmeld

30. oktober 2008

Pia.

agnieszka skriver:

vo er lige kommet hjem vi vasr ud og gå tur med min veninde og bagefter skulle vi lige har kop kaffe hos hende så nu skal jeg til at gøre rent osv så er jeg klar til min date iaften

En date .... iii hvor spændende... God fornøjelse...

Anmeld

30. oktober 2008

MorCamilla

Jeg har gjort rent til den helt store guldmedalje i dag, så her er rigtig pænt når de kommer fra kommunen og skal se om mit hus kan blive godkendt til at have dagplejebørn..

Anmeld

30. oktober 2008

eliasogmor

moniquesmor skriver:

hvad laver i tøser sin der er så stille idag

vi har været til åbent hus for babyer..og nu venter jeg bare på postmanden med pakkerne....

Anmeld

30. oktober 2008

A.

PiaR skriver:

En date .... iii hvor spændende... God fornøjelse...

takker

Anmeld

30. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

vi har været til åbent hus for babyer..og nu venter jeg bare på postmanden med pakkerne....

åben hus for babyer hvor henne hvad er det for noget?

Anmeld

30. oktober 2008

twinboys

Hej hej ja jeg pakker Katvig ind for livet løs... Der er mange pakker der skal sendes... Dejligt at der er salg i det...Har lige haft besøg af en kunde der handlede helt vildt... Så skønt...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.