Der står kun nedsat sædkvalitet, men ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mellepige

Hvor meget nedsat, i brevet.

Hej piger

Vi fik jo svar på sæd prøve, og at den var nedsat. Men der stod ikke hvor meget, og det har virkelig gået mig på. Han skal ud imorgen og ha lavet endnu en prøve.

Men er der nogen af jer der har prøvet det samme, at de ikke har skrevet hvor meget, hvor det så har betydet at der slet ikke er nogen levende sædceller? eller omvendt, at det ikke har været så slemt.

Det er på skejby han har fået lavet prøven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

SD

Kan desværre ikke hjælpe, men jeg vil bare sige at det er meget normalt, at man enten ikke forstår det halve af hvad der blir skrevet, eller at de ikke skriver det halve af, hvad man gerne vil vide.

Det er enormt vigtigt i det her forløb, at man stiller spørgsmål, stiller spørgsmål og stiller spørgsmål.. Det er i hvert fald min erfaring. Hvis man går og venter på at de fortæller det man gerne vil høre - så kan man vente i al evighed

Så start allerede nu med at få spurgt ind til hvad det betyder. Spørg hvor meget - spørg hvad det betyder og spørg hvad de råder jeg til.

og et lille fif: Sæt manden på en vitamin kur bestående af zink, selen, d,c og b vitamin. Det har vist sig at kunne forbedre min mand sædkvalitet i hvert fald.

Held og lykke

Anmeld

26. april 2011

Kruse90

Jeg syntes du skal ringe til lægesekretæren på det sygehus/den klinik der har og spørg. Fortæl dem at det går dig på

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

1m1i1a skriver:

Hej piger

Vi fik jo svar på sæd prøve, og at den var nedsat. Men der stod ikke hvor meget, og det har virkelig gået mig på. Han skal ud imorgen og ha lavet endnu en prøve.

Men er der nogen af jer der har prøvet det samme, at de ikke har skrevet hvor meget, hvor det så har betydet at der slet ikke er nogen levende sædceller? eller omvendt, at det ikke har været så slemt.

De vil nok ikke skrive hvor "meget" det er før der er lavet en test eller to til. De skal have lidt at stille op imod hinanden, da sædkvaliteten kan svinge rigtig meget.

Så det er helt normalt 

Anmeld

26. april 2011

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De vil nok ikke skrive hvor "meget" det er før der er lavet en test eller to til. De skal have lidt at stille op imod hinanden, da sædkvaliteten kan svinge rigtig meget.

Så det er helt normalt 

vi fik det afvide første gang

Anmeld

26. april 2011

baby84

1m1i1a skriver:

Hej piger

Umiddelbart tror jeg svaret nedsat er bedre end det vi fik 1. gang hvor de sagde, at der kun var få levende og få bevægelige. Dette svar betød ca 10-100 stk, hvilket jeg til sidst fik presset ud af dem.´Det er dog meget usandsynligt at din kæreste har så lidt.

Dog tænker jeg ikke nedsat kan betyde o celler. Det kan næsten ikke blive værre end vores men om det er 100 eller 5 mill gør ingen forskel behandlingsmæssigt. Der er mulighed for behandling uanset hvor skidt det ser ud. så for at jeres næste prøve er meget bedre. Det kan jo svinge helt vildt fra gang til gang. Vores første sagde 10-100 og den næste 1 mill Tænk hvad et moderat nedsat sædtal på 15 mill så ikke kan blive til

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kruse90 skriver:

vi fik det afvide første gang

Man kan godt få et tal afvide, men ofte vil de tage flere før de vil give et endegyldigt billede af situationen. Måske er det anderledes når det er meget nedsat. Her fik vi et tal afvide hver gang, men først efter 3 prøver kunne de sige mere præcist hvordan det så ud. 

Men det er måske forskelligt fra sted til sted hvordan de tackler det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.