Dagpleje sidste dag - gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.776 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. april 2011

LotteN

Lærke har sidste dag i dagplejen på fredag, hvad giver man lige i gave i sådan en situation - nogen gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

TbCp

Vi gav vores dagplejer en kurv med forskellige gode ting i.... fik den lavet i en butik... der var noget vin, kaffe, te, chokolade m.v.

Anmeld

26. april 2011

twinboys

LotteN skriver:

Lærke har sidste dag i dagplejen på fredag, hvad giver man lige i gave i sådan en situation - nogen gode forslag?

Et smykke eller noget hun samler på... en flot vase...

Anmeld

26. april 2011

LotteN

twinboys skriver:

Et smykke eller noget hun samler på... en flot vase...

Ja, du må da have en masse gode ideer. For du må da efterhånden have modtaget en del

Anmeld

26. april 2011

Bondepigen

Jeg maler porcelæn, og har til jul malet en slikskål til min datters DP'er, og den er hun simpelthen så glad for. Der er jo ikke nogen der har en magen til, og hun snakker om den endnu...

Så når min datter stopper til 1. Juni, så vil jeg male to porcelæns-engle til hende, en større og en mindre... Og skrive noget med tak for at hun har været en engel og har passet så godt på vores lille englebasse, så er det osse lidt symbolsk, og jeg ved bare hun bliver så glad for dem.

Måske finder jeg på en lille ekstra ting osse..?

Anmeld

26. april 2011

twinboys

LotteN skriver:

Ja, du må da have en masse gode ideer. For du må da efterhånden have modtaget en del

jeps de bedste og personlige gaver jeg har fået er :

vaser, trip trap nisser, smykker, tørklæde...

Anmeld

26. april 2011

JonTri

Jeg har lige givet vores en willow tree figur i dag... vores har også sidste dag på fredag

Anmeld

28. april 2011

Christina.78

rikkekrogh skriver:

Jeg har lige givet vores en willow tree figur i dag... vores har også sidste dag på fredag

De er bare så søde og flotte

Anmeld

28. april 2011

LotteN

Tusind tak for alle forslagene. Vi fik købt et armbånd idag, så nu håber jeg hun kan lide det..

Puha det er underligt det er imorgen Lærke har sidste dag... TIden går alt for stærkt.

Anmeld

28. april 2011

maria87

LotteN skriver:

jamen vi gav vores søns dagplejemor, en flot fletet Kurv, med en masse lækre og hyggelige ting i... for det første et personligt brev til hende om hvor glade vi har været for hende osv osv... og så var det i december at min søn havde sin sidste dag i dagplejen , så jeg købte nogen søde pynte nisser til hjemmet, samt merci chokolade osv osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.