Mærke spark udenpå maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Trine89

Efter som jeg syntes der kommer mere og mere liv fra lille Mini T, og syntes de små spark bliver kraftigere og kraftigere begynder kæresten jo at blive mere og mere interesseret i at mærke også.. 
Men jah, vi kan endnu ikke mærke noget uden på maven.

Men kom sår'n til at tænke på hvornår kan man det (ved godt det er meget forskelligt..) Men hvornår kunne I mærke sparkene uden på maven.?

Trine, som nu er 23+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

LinLin

Min kæreste mærkede det 17+6

Anmeld

26. april 2011

Holbæktrunten

Uhh, jeg er spændt på svar.... Jeg er 22+2 og synes også godt at manden min måtte få lov at mærke sin søn...

Tror måske at man vil kunne mærke en lillebitte smule hvis man mærker det rette sted på rette tidspunkt, men det er dælme svært at vurdere selv når man jo også kan mærke det indefra - det er altså lidt distraherende  Og så er den bette jo sin egen, og totalt uberegnelig - kan ikke overskue at par store mandehænder på maven en hel aften 

Min moderkage er foranliggende, altså ud mod maveskindet, så jeg mærker ham i den nederste del af maven, og ud mod siderne... regner med at det så er der man kan mærke ham udenpå først, så mærker og mærker når han spræller...

Anmeld

26. april 2011

Trine89

Holbæktrunten skriver:

Uhh, jeg er spændt på svar.... Jeg er 22+2 og synes også godt at manden min måtte få lov at mærke sin søn...

Tror måske at man vil kunne mærke en lillebitte smule hvis man mærker det rette sted på rette tidspunkt, men det er dælme svært at vurdere selv når man jo også kan mærke det indefra - det er altså lidt distraherende  Og så er den bette jo sin egen, og totalt uberegnelig - kan ikke overskue at par store mandehænder på maven en hel aften 

Min moderkage er foranliggende, altså ud mod maveskindet, så jeg mærker ham i den nederste del af maven, og ud mod siderne... regner med at det så er der man kan mærke ham udenpå først, så mærker og mærker når han spræller...

Min Moderkage er nemlig også foranliggende.. så jeg tror også den tage godt fra, så man ikke mærker så meget uden på maven.. 

Men Jeg prøver også hver gang jeg selv mærke den sparke at ligge hånden på.. men det er som om det virker som en stopklods fordi den sparker ALDRIG når jeg har hånden på maven.. hihi

Anmeld

27. april 2011

Mus1985

Min ku mærke det her i går da jeg var 21+2 henne, han lage hovedet på min mave og så fik han et par kærelig puf på kinden  Men han kan ikke mærke det bare med hånden.. Ved ikke om man er mere følseom i hovedet?

Kram

Anmeld

27. april 2011

Zeus

18+? i begge graviditeter  

Anmeld

27. april 2011

Zeus

Og min moderkage lå foran i den sidste graviditet...

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

jamen du kan måske huske det

18. uge kunne man mærke hende udenpå mavsen - på trods af foranliggende moderkage... Og hun er jo stadig en vildbasse

er spændt på (og også en anelse nervøs for) hvor tidligt det bliver i næste graviditet...

Anmeld

27. april 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

jamen du kan måske huske det

18. uge kunne man mærke hende udenpå mavsen - på trods af foranliggende moderkage... Og hun er jo stadig en vildbasse

er spændt på (og også en anelse nervøs for) hvor tidligt det bliver i næste graviditet...

hihi.. jah det kan jeg godt huske.. hehe.. 

Glæder mig godt nok til at kunne råbe på ham og sige nu skal han komme og mærke.. hihi.. men jah det kommer jo nok. hihi.. 

Det er godt nok utroligt der er SÅ stor forskel på det fra person til person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.