SÅ skal i høre på det igen.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Preghiera

Jah..... mig! Er lidt træt af mig for tiden og det kan kæresten mærke. En blanding af den dumme p-ring der har gjort mig til en hormonbombe og spekulation om, om jeg ER blevet gravid alligevel, frte lige til et mindre skænderi fordi jeg går og "bider" af ham..

Og nu sidder jeg så og tripper over HVIS jeg er gravid! Uha da.... så skal vi jo være forældre. Du GODESTE!

Har i andre haft det sådan? Følt at "wow! Hvad hvis jeg ikke kan finde ud af det?" eller "hvad nu hvis det bliver så hårdt at mig og kæresten går fra hinanden - man hører jo om så mange...!!" osv...

Eller er det bare mig der er et nerve-hormonvrag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Preghiera

.... jeg mener, jeg gad godt høre fra unge piger som mig selv (22) der har stået og skulle ha' børn og IKKE følt at de nødvændigvis er FØDT til at være mor bare sådan lige!

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Jeg er ikke den fødte mor og det kom også som et chok da jeg stod med en positiv graviditetstest men idag er jeg stolt af den mor jeg er for min søn! Han mangler intet og min kærlighed til ham er helt ubeskrivelig!! Jeg har aldrig svigtet ham og det falder mig så naturligt at være mor! Jeg har forandret mig meget som person så bare rolig, det kommer helt automatisk 

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

Lukasmor skriver:

Jeg er ikke den fødte mor og det kom også som et chok da jeg stod med en positiv graviditetstest men idag er jeg stolt af den mor jeg er for min søn! Han mangler intet og min kærlighed til ham er helt ubeskrivelig!! Jeg har forandret mig meget som person så bare rolig, det kommer helt automatisk

Ja det hører jeg også tit : "Du vokser med opgaven" Men det er bare SÅ stort! Og hvis jeg ER gravid er det jo ikke "planlagt".. er snart færdig med 1. år i min uddannelse (3 år tilbage) og vi er LIGE flyttet sammen efter 1½ års forhold.

Puuuha.... jeg er bare en værre pylre-pylre for tiden!!! I må bære over mig herinde på baby.dk, men havde jeg ikke jer så ville kæresten nok snart gå amok!

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Preghiera skriver:

Ja det hører jeg også tit : "Du vokser med opgaven" Men det er bare SÅ stort! Og hvis jeg ER gravid er det jo ikke "planlagt".. er snart færdig med 1. år i min uddannelse (3 år tilbage) og vi er LIGE flyttet sammen efter 1½ års forhold.

Puuuha.... jeg er bare en værre pylre-pylre for tiden!!! I må bære over mig herinde på baby.dk, men havde jeg ikke jer så ville kæresten nok snart gå amok!

Ja og det passer ganske rigtigt Jeg tænkte nøjagtig det samme som dig: hvor meget kan man i virkeligheden vokse på 9 måneder? Men tro mig, så snart man får babyen lagt op på maven er man et andet menneske
Det var heller ikke planlagt da min kæreste og jeg opdagede jeg var gravid og jeg var under uddannelse så det var ikke særlig godt "timet" men vi ville ikke ændre noget som helst!! Vores søn er ALT!

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

Lukasmor skriver:

Ja og det passer ganske rigtigt Jeg tænkte nøjagtig det samme som dig: hvor meget kan man i virkeligheden vokse på 9 måneder? Men tro mig, så snart man får babyen lagt op på maven er man et andet menneske
Det var heller ikke planlagt da min kæreste og jeg opdagede jeg var gravid og jeg var under uddannelse så det var ikke særlig godt "timet" men vi ville ikke ændre noget som helst!! Vores søn er ALT!

Uh og vi er endda jævnaldrende... Hehe så er der håb endnu! Jeg vil så gerne ha' børn (også inden min kæreste er "for gammel") men jeg vil ikke ha' børn på bekostning af min uddannelse, så er ret splittet. Men altså... er jeg gravid så er det jo dét Det er vi begge indstillet på! Suk

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Preghiera skriver:

Uh og vi er endda jævnaldrende... Hehe så er der håb endnu! Jeg vil så gerne ha' børn (også inden min kæreste er "for gammel") men jeg vil ikke ha' børn på bekostning af min uddannelse, så er ret splittet. Men altså... er jeg gravid så er det jo dét Det er vi begge indstillet på! Suk

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have uddannelsen færdig først, det ville jeg også gerne men jeg er også opsat på at tage den færdig trods at det bliver en del hårdere

Så venter jeg i spænding på at høre om der er noget
Ønsker jer alt held og lykke

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

Lukasmor skriver:

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have uddannelsen færdig først, det ville jeg også gerne men jeg er også opsat på at tage den færdig trods at det bliver en del hårdere

Så venter jeg i spænding på at høre om der er noget
Ønsker jer alt held og lykke

Taaaaaaak

Jeg tager en test om en lille uges tid, så burde der være klar besked... Tæller lige til ti imens!

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Preghiera skriver:

Taaaaaaak

Jeg tager en test om en lille uges tid, så burde der være klar besked... Tæller lige til ti imens!

Fantastisk ;-)) Vi venter lidt endnu så

Anmeld

28. april 2011

Preghiera

Lukasmor skriver:

Fantastisk ;-)) Vi venter lidt endnu så

Der kom menstruationen så....

ingen baby i denne omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.