maven er stenhård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

betiinsen

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det er ikke spor normalt! plukke veerne tager ofte til, men de må ikke være forbundet med smerter og de må ikke være der hele tiden

nej er også det jeg tænkte, men tror faktisk ikke vagtlægen igår havde ordentligt styr på det, og det hænger altså ikke helt sammen med det hun sagde..

men kan plukveerne skade barnet på nogle måder tænker jeg? har haft det sådan i en uges tid nu, hvor min mave er hård hele tiden..
og er der nogen der ved om de vil stoppe det på sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Lou87

betiinsen skriver:

ja men grunden til jeg tog til lægevagten er at jeg har halvanden time til sygehuset, hvor jeg skal føde.. så ville bare have det tjekket ved lægevagten først

men prøver lige at ringe til jordemoderen i morgen, blev bare lidt bekymret over det lægevagten sagde.

men er det normalt i uge 37 at have plukveer hele dagen, den er jo hård hele tiden og har så mange mens smerter, synes godt nok det er hårdt hvis jeg skal have det sådan hele tiden i 3-4 uger endnu..

Jeg ville helt sikkert ringe til FG eller JM..

Lægerne har ikke speciale i det jo, såå..

Jeg ville ikk være spor tryg ved det svar heller, så forstår dig godt.
Og synes også bare du skal skynde dig og ringe i morgen og sige du ikk føler dig særlig tryg ved situtionen.
Og hellere køre en gang for meget end for lidt op til sygehuset og sikre sig at ens barn er ok!

til dig

Anmeld

25. april 2011

betiinsen

Lou87 skriver:

Jeg ville helt sikkert ringe til FG eller JM..

Lægerne har ikke speciale i det jo, såå..

Jeg ville ikk være spor tryg ved det svar heller, så forstår dig godt.
Og synes også bare du skal skynde dig og ringe i morgen og sige du ikk føler dig særlig tryg ved situtionen.
Og hellere køre en gang for meget end for lidt op til sygehuset og sikre sig at ens barn er ok!

til dig

ja tænker det samme. vil prøve at kontakte dem i morgen, da jeg kun er blevet mere urolig af det svar jeg fik ved vagtlægen, og hun sagde til mig at hver gang min mave blev hård skulle jeg ligge mig ned.. men så ville jeg jo slet ikke kunne rejse mig op i løbet af dagen overhovedet.. så det giver jo ingen mening synes jeg ikke...

Anmeld

25. april 2011

Bondepigen

betiinsen skriver:

ja tænker det samme. vil prøve at kontakte dem i morgen, da jeg kun er blevet mere urolig af det svar jeg fik ved vagtlægen, og hun sagde til mig at hver gang min mave blev hård skulle jeg ligge mig ned.. men så ville jeg jo slet ikke kunne rejse mig op i løbet af dagen overhovedet.. så det giver jo ingen mening synes jeg ikke...

Du kan altid ringe til FG osse om natten, så hvorfor vente til i morgen?...

Anmeld

25. april 2011

Lou87

betiinsen skriver:

Nej det gør det nemlig ikke..
Og synes aldrig vagtlægens svar hjalp en skid!

Ring til dem i morgen..
Du skal ikke gå og være bekymret, det ville være synd nu den sidste tid og det kan bebsen også mærke

Du kan sikkert blive tilbudt at få kørt en strimmel så man li ka tjekke op på hvordan bebsen har det.. Så bliver man sådan lidt mere rolig end med sådan et nedern og foruroligende svar fra sådan et fjols af en læge og være hihi. Nogen af dem sku ha et slag over nakken for og gøre gravide usikre

Anmeld

25. april 2011

betiinsen

ja netop, jamen kan mærke hende lige nu, så er lidt rolig og kan ikke komme nogle steder lige nu, så venter med at ringe til i morgen tidlig, så kan jeg også få nogle til at køre mig på sygehuset hvis det skal tjekkes

Anmeld

25. april 2011

Ni-ko-li-ne

betiinsen skriver:

nej er også det jeg tænkte, men tror faktisk ikke vagtlægen igår havde ordentligt styr på det, og det hænger altså ikke helt sammen med det hun sagde..

men kan plukveerne skade barnet på nogle måder tænker jeg? har haft det sådan i en uges tid nu, hvor min mave er hård hele tiden..

altså det kan sætte fødseln igang, og det stopper de på sygehuset med noget medicinsk halløj....

men om de gør noget før det er ved at gå galt ved jeg ikke.... Jeg ville under alle omstændigheder kontakte JM imorgen og hvis ikke du får fat på hende så FG

Anmeld

25. april 2011

Mi

betiinsen skriver:

Plukveer skader ikke barnet. Det er ubehageligt, og så kan det i yderste konsekvens sætte fødslen igang. Men det er ikke farligt og de kan ikke stoppe det på sygehuset. Plukveer kan kun mindskes ved hvile.

Anmeld

25. april 2011

betiinsen

okay må slappe af indtil i morgen så, og så ringe til fødegangen i morgen og se hvad de siger..

hun må godt vente en uge med at komme ud, men heldigvis er det ikke voldsomt tidligt hvis det skulle ske nu.. men kan også være jeg skal gå sådan her længe endnu jo..

men kan jeg ikke hvis det bliver ved med at gøre ondt.

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

Hvad fandt du ud af? Er jo nysgerrig om alt er ok med den bette!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.