Eller det troede jeg han var!
Jeg har altid haft et øje til en bestemt fyr, og tror egentlig også han har haft det for mig.. (længere historie)
Han er noget ældre end mig, men jeg har altid set det perfekte i ham, han har alt jeg vil have i en fyr. Jeg har egentlig altid tænkt på ham som en "superstjerne", fordi jeg har troet han var fuldkommen uopnåelig for mig.
Nu er situationen så den, at jeg er blevet selv nu, og fan**** om han så ikke er begyndt at skrive til mig.. 

Jeg kan simpelthen ikke fatte, at den mand jeg altid har drømt om, pludselig vil mig!
Vi flirter helt vildt, men har endnu ikke set hinanden under vores lille flirt, men har det i tankerne, og vi skal ses inden længe (kender ham egentlig godt i forvejen, men egentlig kun som en bekendt).. og jeg glæder mig, men er hamrende nervøs!Han er jo perfekt.. - Krop, udseende, temperament, holdninger osv osv. Og jeg er bare mig! :/ - føler jeg!
Ville egentlig ikke noget, bare fortælle nogen at jeg er ualmindelig lykkelig.. (Håber virkelig ikke det går i stykker, men at det bliver til noget.. - Ja, jeg ved jeg kan blive skuffet
)
Anmeld