? om hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.940 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2011

Bshizzle

Hey Tøser..

Jeg har lige lidt brug for noget hjælp..
Jeg skal ha farvet hår her en af dagene, og skal købe farven i morgen..

Jeg er så bare nu kommet i tvivl om hvilke farve jeg skal købe..
Jeg har Blåsort/sort og pink striber normalt...
.. Men efter ikke at ha passet det, så har jeg en fart stribe som er 5 cm bred i toppen.. ..

Mit spørgs mål er... Hvad farve skal jeg farve det??
( jeg skal selv farve det, da jeg gerne vil spare på mine penge denne månede )  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

mullesmith2

Du vil farve hele håret på engang ikke? jeg tænker du bare skal farve det mørkebrun, det passer godt til din skintone.

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

mullesmith2 skriver:

Du vil farve hele håret på engang ikke? jeg tænker du bare skal farve det mørkebrun, det passer godt til din skintone.

Jo det er nok hele håret jeg skal farve... selvom jeg er ret glad for mine striber..
Men jeg kan vist ikke selv farve min bund..
- har i sin tid før jeg fik frisøren til det altid farvet hele håret..

Anmeld

25. april 2011

Tip!

Hva med at købe en farve bombe hos en frisør? de koster omkring 200 kr og holder godt... ville købe en orange... det kunne se fedt ud i dit mørke hår..

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

Flow skriver:

Hva med at købe en farve bombe hos en frisør? de koster omkring 200 kr og holder godt... ville købe en orange... det kunne se fedt ud i dit mørke hår..

Jeg er vant til at ha sort hår som bund.. ( skjuler min naturlige røde farve altid ) ..
Tænker bare om det vil se tosset ud med en lys bund, nu hvor jeg har halvt sort i, i forvejen.. ?

Anmeld

25. april 2011

.....

Jeg synes du skulle prøve med en mørke brun

Anmeld

26. april 2011

Tip!

Bshizzle skriver:

Jeg er vant til at ha sort hår som bund.. ( skjuler min naturlige røde farve altid ) ..
Tænker bare om det vil se tosset ud med en lys bund, nu hvor jeg har halvt sort i, i forvejen.. ?

Jeg ville ikke farve bunden lys, da du risikere at det bliver en underlig farve,nu når du er mørkhåret...

Men smid en bombe i håret, det giver en knald farve i dine striber, og det tror jeg godt du kan bære..

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

Bshizzle skriver:

Jo det er nok hele håret jeg skal farve... selvom jeg er ret glad for mine striber..
Men jeg kan vist ikke selv farve min bund..
- har i sin tid før jeg fik frisøren til det altid farvet hele håret..

Jeg tænker også en farvebombe! Måske en mørkelilla, eller noget

Anmeld

26. april 2011

Corn

Flow skriver:

Hvad er en farvebombe???

Er fuldstændig uddateret i forhold til hårfarvning, men står netop og vil have gjort "noget ved det", for at peppe det lidt op, mens jeg venter på at det gror langt, fra at være helt kort

Anmeld

26. april 2011

Tip!

Corn skriver:

Hvad er en farvebombe???

Er fuldstændig uddateret i forhold til hårfarvning, men står netop og vil have gjort "noget ved det", for at peppe det lidt op, mens jeg venter på at det gror langt, fra at være helt kort

Det er en hår kur som man køber ved frisøren.. i mange fede farver, orange, lilla osv... du gratter det ind i håret, husk handsker, for det smitter af, og lader det sidde i en halv time og så skyl det ud... Det virker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.