Stivkrampe efter bid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

132319

AnneP skriver:

Ja kender godt det der med at ens prof. side forsvinder totalt når det er om en selv!!

Præcis, har nok bare fokuseret på hvor ked af jeg var det over at han bed mig på den måde 

Han har dog "undskyldt" ved at sige: "Det gør ondt i mors finger, det må jeg ALDRIG gøre igen" sagt i et bestemt toneleje 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

132319

quindelist skriver:

Jeg ville ikke vente til i morgen, men skynde mig at ringe til vagtlægen med det samme -den slags kan blive voldsomt inficeret i løbet af ret kort tid....!!

Really? 

Ved ikke om det er psykisk men jeg er faktisk halvskidt  

Problemet er bare at jeg sidder alene med to sovende børn og ikke sådan lige kan smutte afsted til vagtlægen 

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

132319 skriver:

Jeg vil fluks lave noget sæbevand, tak for tippet 

Åhh, det er pinligt at jeg ikke har tænkt at det kunne være alvorligt. Har bare været så ked af det over at han kunne finde på at bide mig på den måde, det ligner ham slet ikke 

Børn har ofte en periode hvor de bider.
Det tackler man ved at sætte dem fra sig og sige "NEJ" meget bestemt.
Evt få en anden til at tage barnet, så det lærer at det bliver afvist ved den opførsel.

Anmeld

25. april 2011

132319

SussieThyssen skriver:

Børn har ofte en periode hvor de bider.
Det tackler man ved at sætte dem fra sig og sige "NEJ" meget bestemt.
Evt få en anden til at tage barnet, så det lærer at det bliver afvist ved den opførsel.

Jeg ved det, han havde også en periode da han var 1½ hvor han bed ud efter mig, dog ikke på samme måde som dette.

Han fik også bestemt at vide at DET skulle han bare ikke gøre. Han er 3½ år og har et iltert temperament men ligefrem at bide, dét havde jeg ikke troet han kunne finde på. 

Anmeld

25. april 2011

quindelist

132319 skriver:

Really? 

Ved ikke om det er psykisk men jeg er faktisk halvskidt  

Problemet er bare at jeg sidder alene med to sovende børn og ikke sådan lige kan smutte afsted til vagtlægen 

jeg konfronterede lige en bog (jeg medicin stud. )  -altså jeg ville ringe til vagtlægen og forhøre mig.

Hvis de ikke har voldsomt travlt kan det være de kan lokkes til at komme ud til dig hvis du forklarer dem situationen med at du sidder alene med to sovende børn.

Det kan selvfølgelig også være at vagtlægen mener at det er rigeligt med masser af sæbevand og så forbi lægen i morgen, men så har du i det mindste vendt det med en læge.

Jeg har set et hundebid udvikle sig nærmest eksplosivt i løbet af ganske få timer, -det kan virkelig gå stærkt. Så spørg dem ihvertfald.

God bedring med det

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

132319 skriver:

Jeg ved det, han havde også en periode da han var 1½ hvor han bed ud efter mig, dog ikke på samme måde som dette.

Han fik også bestemt at vide at DET skulle han bare ikke gøre. Han er 3½ år og har et iltert temperament men ligefrem at bide, dét havde jeg ikke troet han kunne finde på. 

Så er han stor nok til at blive sendt til time-out på sit værelse, så han virkeligt forstår at det er uacceptabelt.

Anmeld

25. april 2011

132319

SussieThyssen skriver:

Så er han stor nok til at blive sendt til time-out på sit værelse, så han virkeligt forstår at det er uacceptabelt.

Det fik han også. Som sagt har han undskyldt og nævnt flere gange at det må han aldrig gøre igen.

Jeg håber han har lært af at se at det virkelig gjorde ondt på mig og blødte.

Anmeld

25. april 2011

132319

quindelist skriver:

jeg konfronterede lige en bog (jeg medicin stud. )  -altså jeg ville ringe til vagtlægen og forhøre mig.

Hvis de ikke har voldsomt travlt kan det være de kan lokkes til at komme ud til dig hvis du forklarer dem situationen med at du sidder alene med to sovende børn.

Det kan selvfølgelig også være at vagtlægen mener at det er rigeligt med masser af sæbevand og så forbi lægen i morgen, men så har du i det mindste vendt det med en læge.

Jeg har set et hundebid udvikle sig nærmest eksplosivt i løbet af ganske få timer, -det kan virkelig gå stærkt. Så spørg dem ihvertfald.

God bedring med det

Jeg ringede fluks til lægevagten, blev jo helt bekymret 

Han sagde at det godt kunne vente til i morgen og jeg blot skulle putte fingeren i sæbevand og ellers holde den højt.

Jeg må afsted til lægen i morgen ASAP.

..Føler mig stadig helt utrolig dum, altså 

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

132319 skriver:

Det fik han også. Som sagt har han undskyldt og nævnt flere gange at det må han aldrig gøre igen.

Jeg håber han har lært af at se at det virkelig gjorde ondt på mig og blødte.

Det må man da håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.