Er startet på Pergotime idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Pige1984

Så er jeg startet på Pergotime i dag. Så må vi se om det hjælper 

Er der nogen af jer der kender til dem og evt har erfaring med dem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

LISBETH:-)

Pige1984 skriver:

Så er jeg startet på Pergotime i dag. Så må vi se om det hjælper 

Er der nogen af jer der kender til dem og evt har erfaring med dem ?

Her er min erfaring med dem:-)

Amalie fra 2007

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2011

Pige1984

lisbeth2910 skriver:

Her er min erfaring med dem:-)

Amalie fra 2007

Oki det lyder da lovende

Hvor mange forsøg med Pergotime  tog det?

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

Jeg var på pergotime ved første IUI. Jeg reagerede helt fint og havde da også en fin str. ægblære ved inseminering. Desværre blev det ikke til noget.

Jeg havde færre bivirkninger på pergotime end gonal-f, plus det er rart at kunne tage piller frem for sprøjter 

Anmeld

26. april 2011

SD

Jeg har også været på pergotime. Reagerede fint fint og min cyklus blev 10 dage kortere  Fik ikke noget IUI forsøg på dem. Det var mest af alt for at se, hvordan jeg reagerede på dem.

Jeg reagere rigtig voldsomt på GonalF men Pergotime var mildere for mig. Det eneste jeg mærkede var at jeg havde meget let til tårer.

Good luck

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

Pige1984 skriver:

Oki det lyder da lovende

Hvor mange forsøg med Pergotime  tog det?

4 forsøg (tror jeg det var - har vist fortrængt det)- i det første forsøg blev jeg også gravid men aborterede desværre i uge 8

Anmeld

26. april 2011

Sunflower

Jeg har været på pergotime i en længere periode men kun i forbindelse med "hjemmerul". Lægen sagde min slimhinde ikke reagerede godt nok på pergotime når vi skulle videre med IUI.

Jeg havde ikke synderligt bivirkninger så vidst jeg husker Jeg havde problemer med synet, led virkelig af synsforstyrrelser men jeg tror ikke jeg havde kvalme og sådan... men kan helt ærlig ikke rigtig huske det

Anmeld

26. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det lykkedes for os i anden omgang med Pergotime...

har selv PCO hvor æggene ikke vokser af sig selv... Skulle først tage Provera for overhovedet at få en blødning...

så første omgang satte gang i det og havde ægløsning men ægget var åbenbart ikke frugtbar for det lykkedes ikke..

men anden omgang med Pergotime behøvede jeg ingen Provera først og der var et "kæmpe" æg i forhold til første tur...

og ja d. 23 december vågnede jeg med morgenkvalme og var ikke i tvivl

jeg havde lidt med kvalme og blev hurtigere svimmel.. men udover det var der kun det som man kan forvente når der pludselig flyder hormoner i kroppen der ikke plejer at være der.. var nem til at miste overblikket og blive hys...

Anmeld

26. april 2011

Pige1984

Tak for alle jeres henvendelser

Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor min gynækolog har givet mig Pergotime, vi har været igang i 15 måneder nu og med 2 SA og 1 BIO. Og min læge henviste mig til gynækologen og hun scannede med op til ÆL og så sagde hun at hvis jeg ikke blev gravid den her gang skulle jeg have Pergotime og fik en resept. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.