Fødselsdagsønsker 3 år - pige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

LotteN

Vivian67 skriver:

Løbehjul, tegnemaskine (sådan en hvor man tegner noget og så strækker en linial over så tegningen forsvinder - det er en af de bedste ting vores datter har haft), build-a-bear bamse, dukker med diverse tilbehør, puslespil, vendespil

løbecykel, tegnemaskine, dukker + tilbehør, puslespil og vendespil har hun allerede... BUild a beat, det tror jeg bliver gaven fra os - god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

LotteN

Mi skriver:

Jeg vil sige en løbecykel, hvis hun ikke har en.

Jeg sælger sådan nogel groovy girls dukker. De er et kæmpe hit i børnehaverne. Her er lige et link http://stjerneleg.dk/groovy-girls-dukker

Ellers er lego altid et hit herhjemme.

Mvh Marianne

www.stjerneleg.dk

løbecyklen har vi...

Groove girld det var en god ide... Kæresten synes dog det er lidt dyrt - og det må jeg give ham ret i de tilbehørsdele de er.... Men den børnehave jeg har arbejdet i, elskede de dem

Anmeld

25. april 2011

LotteN

olivia1009 skriver:

Puslespil har vores datter været rigtig glad for og modelervoks (staves det sådan?). Klæd-ud-kjoler. Dukketing. En lille sjov rygsæk. Sådan en gynge man kan kravle ind i- fåes i Ikea. Smukke små sko.

puslespil, modellervoks og dukketing har hun allerede + rigeligt med rgsække klæd ud tøj var selvfølgelig en god ide, en tager jeg lige med

Anmeld

25. april 2011

LotteN

lisbeth2910 skriver:

Da Amalie blev 3 år fik hun en cykel med støttehjul, dukker, Lego og så ting til legekøkkenet.

Det der var det største hit var en kæmpe hoppeborg med rustjebane - sådan en der kører på strøm. Ulempen er bare at man har alle vejens unger i haven lige så snart den bliver slået op. Men Amalie elsker den - stadig og hun bliver snart 4 år.

har du et link til denne hoppeborg?

Anmeld

25. april 2011

MissGeoh

LotteN skriver:

modellervoks har hun

moonsand, hvad er det?

http://www.moonsand.com/

Anmeld

25. april 2011

Vivian67

.....jeg kender desværre ikke Groovy girls men syntes ud fra linket at det virker lidt dyrt, men hvis du kan leve med brugt, så er der mange til salg på f.eks. DBA

Anmeld

25. april 2011

LISBETH:-)

LotteN skriver:

har du et link til denne hoppeborg?

Nej det var en vi købte brugt til 1000 kr på dba de koster en krig fra nye af. men hvis du søger hoppeborg på dba er jeg sikker på at der kommer en masse frem.

Men kan da lige vise et billede af vidunderet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2011

saxa

LotteN skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvad ønsker man sig i fødselsdagsgave når man er pige og bliver 3 år?

Synes jeg er lidt på bar bund og familien spørger allerede efter ønsker
Håber nogen har nogle gode forslag.

Uhh ja... Samme problem her søde... Sq svært med de ønsker.. Men her er Yasmin´s allerstørste ønske en traktor.. Hehe.. Så det skal hun da ha..

Anmeld

25. april 2011

LotteN

saxi skriver:

Uhh ja... Samme problem her søde... Sq svært med de ønsker.. Men her er Yasmin´s allerstørste ønske en traktor.. Hehe.. Så det skal hun da ha..

Ja, jeg synes godt nok det er svært... Ved simpelthen ike hvad vi skal ønske os til hende i år... Hun har jo ALT - bortset fra havetrampolin, da stormen tog den. men den er ski ldit dyr

Anmeld

25. april 2011

saxa

LotteN skriver:

Ja, jeg synes godt nok det er svært... Ved simpelthen ike hvad vi skal ønske os til hende i år... Hun har jo ALT - bortset fra havetrampolin, da stormen tog den. men den er ski ldit dyr

Ja her har vi også alt(næsten) Det bliver sq sværere og sværere at finde på noget til dem..

Men vildt vores tøser allerede bliver 3 lige om lidt.. Skal Lærke også starte bhv her til d.1.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.