Nogen der har været hos Hans Jørgen Knudsen i Horsens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.730 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Miss BananaHammock

Skal henvises til en gynækolog i horsens og kan kun finde ham, så tænker det nok er der jeg skal hen så 

Er der nogen der har været hos ham?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Lone Jakobsen

er det ham der ligger ved Berings plads?

Anmeld

26. april 2011

CamiRon

Hvis det er ham ved Berings plads, så har jeg været der og han er rigtig god. God til at fortælle hvad han gør og gøre det behageligt for dig som muligt!

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

Jeps det er ham. Er der andre i Horsens?Var der lang vente tid da i var hos ham??

Anmeld

26. april 2011

AD

Hej!

Så vidt jeg ved er han den eneste i Horsens. Han har mange års erfaring inden for gynækologi og har været på Horsens sygehus inden han startede på privatklinikken. Han er dygtig og meget erfaren.

Tror der er ventetid men ring da lige og spørg hvor lang den er. Ellers skal du til Brædstrup som også skulle være effektiv. Ligger jo ikke langt fra Horsens (ved ikke hvornår fertilitetsklinikken fra Brædstrup flytter til Horsens men det er planen at den skal det snarest).

KH Dina

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

AnneDina skriver:

Hej!

Så vidt jeg ved er han den eneste i Horsens. Han har mange års erfaring inden for gynækologi og har været på Horsens sygehus inden han startede på privatklinikken. Han er dygtig og meget erfaren.

Tror der er ventetid men ring da lige og spørg hvor lang den er. Ellers skal du til Brædstrup som også skulle være effektiv. Ligger jo ikke langt fra Horsens (ved ikke hvornår fertilitetsklinikken fra Brædstrup flytter til Horsens men det er planen at den skal det snarest).

KH Dina

Oki

Jeg er igang på brædsstrup, men skal have lavet en passagescanning, som en gynækolog i Horsens skal lave - det var ihvertfald hvad jeg fik afvide derude. At de ville sende en henvisning videre også ville jeg høre fra gynækologen med en tid. 

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

ham var jeg ved i december sidste år. han er rigtig dygtig. da jeg havde en henvisning fra min læge om at jeg skulle ha en tid hurtigst muligt kom jeg til en ikke lang tid efter jeg ringede ind for at få en tid.

han er meget grundig og har selvf altid en kvindelig opsavatør og assistent med inde da det er krav. han er nem at snakke med også. han er så vidt jeg ved den eneste i horsens.

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

Astasmor skriver:

ham var jeg ved i december sidste år. han er rigtig dygtig. da jeg havde en henvisning fra min læge om at jeg skulle ha en tid hurtigst muligt kom jeg til en ikke lang tid efter jeg ringede ind for at få en tid.

han er meget grundig og har selvf altid en kvindelig opsavatør og assistent med inde da det er krav. han er nem at snakke med også. han er så vidt jeg ved den eneste i horsens.

oki. tak for svar. Glæder mig næsten til at komme derind, da jeg er ved at blive vanvittig af alt det her roden med min krop og uvished. Ikke at brædstrup ikke fortæller hvad de gør og de er søde og alt ting, men måske han kan sætte nyt perspektiv på tingene. 

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

Miss BananaHammock skriver:

oki. tak for svar. Glæder mig næsten til at komme derind, da jeg er ved at blive vanvittig af alt det her roden med min krop og uvished. Ikke at brædstrup ikke fortæller hvad de gør og de er søde og alt ting, men måske han kan sætte nyt perspektiv på tingene. 

ja. det kan vi da håbe.
nu skulle jeg ha taget en celleprøve da jeg var der inde og han fortalte alt hvad han gjorde og spurgte ind til mig. og sagde hvis der var noget jeg skulle gøre, når de klipper noget af for at få celleprøven vil de helst man hoster for så er det nemmere.

men håber han kan hjælpe dig og give dig klarhed og det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.