tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Millesmammi

nogle der ved om man må blive tatoveret når man er gravid? kan der ske noget?

har nemlig hørt forskellige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

norenberg

Jeg har selv to tatoveringer jeg har fået mens jeg var gravid og spurgte hos min læge som sagde der ingen risiko var det det hvis man gik til en prof som bruger sterile nåle....

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

Jeg ville personligt ikke få lvet en tatovering mens jeg er gravid

Men det er mit KÆMPE ønske at få efter jeg har født..
Så vigtigt er det ikke for mig at få en tatovering.. kan godt vente til jeg har først..

Men om det er skadeligt.. skal jeg ikke kunne svare på..

Anmeld

25. april 2011

Maise86

Min tatovør ville ikke gøre det imens jeg var gravid... Kroppen skal ikke stresses unødigt - det var det svar jeg fik

Anmeld

25. april 2011

3600MorTil2

min tidligere veninde blev tusset på lænden da hun var højgravid i yhailand, ville nok ikke selv gøre det, men kan ikke se hvad at det skulle skade.. 

Anmeld

26. april 2011

Sommersko

MIn kæreste og jeg blev gift i efteråret, da jeg var omkring 3 mdr henne. Vi fik samme dag lavet en lille tattovering på siden af håndledet - overstået på 10 sek.

Tattovøren sagde at så længe man ikke var højgravid og det ikke var en kæmpe tattovering man gik i krig med, så skete der ingenting.

Anmeld

26. april 2011

Mette+Mathias

Hvorfor tage chancen? Er det virkelig så vigtigt at det ikke kan vente et års tid?

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

Mette+Mathias skriver:

Hvorfor tage chancen? Er det virkelig så vigtigt at det ikke kan vente et års tid?

jeg kan sagtens vente, men hvis der ikke kan ske noget som helst ved det, så kan jeg bare ikke se hvorfor jeg skal vente når det er nu her jeg har pengene til det. ville aldrig gøre det hvis jeg vidste der kunne ske noget...

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Millesmammi skriver:

jeg kan sagtens vente, men hvis der ikke kan ske noget som helst ved det, så kan jeg bare ikke se hvorfor jeg skal vente når det er nu her jeg har pengene til det. ville aldrig gøre det hvis jeg vidste der kunne ske noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.